Pregled bibliografske jedinice broj: 1215284
Poticanje na čitanje
Poticanje na čitanje, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1215284 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje na čitanje
(Reading encouragement)
Autori
Amidžić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2022
Stranica
62
Mentor
Vrana, Radovan
Ključne riječi
reading ; the importance of reading ; projects to encourage reading ; the impact of epidemiological measures
(čitanje ; važnost čitanja ; projekti za poticanje čitanja ; utjecaj epidemioloških mjera)
Sažetak
Od davnina čitanje ima veliki utjecaj na pojedinca i društvo općenito. Poticanje na čitanje od iznimne je važnosti za svakoga od nas. Čitanje utječe na razvoj empatije i stvaralačkog mišljenja, proširuje vokabular, ima terapeutski učinak te je temelj uspješnosti pojedinca i društva u kojemu se on nalazi. Ovaj rad usmjeren je na prikaz važnosti čitanja i čitalačke pismenosti. Opisuju se brojni projekti poticanja čitanja unutar Republike Hrvatske te ukratko i projekti poticanja čitanja u ostatku Europe. Također, opisuje se pojam biblioterapije i njen utjecaj na pojedinca u vrijeme pandemije bolesti COVID-19. Provedeno je i istraživanje o utjecaju vanjskih faktora poput epidemioloških mjera donesenih zbog bolesti COVID-19 na čitalačke navike kod studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti