Pregled bibliografske jedinice broj: 1215159
Društvene mreže kao alat razvoja publike
Društvene mreže kao alat razvoja publike // Razvoj publike: digitalni alati i komunikacijske prakse u baštinskim ustanovama / Lemić, Vlatka ; Štefanac, Tamara (ur.).
Zagreb: ICARUS Hrvatska, 2021. str. 50-55
CROSBI ID: 1215159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvene mreže kao alat razvoja publike
(Social media as an outreach tool)
Autori
Štefanac, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Razvoj publike: digitalni alati i komunikacijske prakse u baštinskim ustanovama
Urednik/ci
Lemić, Vlatka ; Štefanac, Tamara
Izdavač
ICARUS Hrvatska
Grad
Zagreb
Godina
2021
Raspon stranica
50-55
ISBN
978-953-49472-2-7
Ključne riječi
arhiv ; knjižnica ; muzej ; društvene mreže
(archives ; library ; museum ; social media)
Sažetak
Društvene mreže imaju sve veću važnost u prezentiranju kulturne baštine u mrežnom okruženju te u poslovanju baštinskim ustanovama. Prilog se kratko osvrće na dosadašnje spoznaje o načinima uporabe društvenih mreža u baštinskim ustanovama te donosi preporuke njihovog korištenja u svrhu promocije poslovanja baštinskih ustanova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti