Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1214793

Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću.


Miočić, Bernard
Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću. // Digitalno doba: Masovni mediji i digitalna kultura, 2. dopunjeno i prerađeno izdanje / Zgrabljić Rotar, Nada (ur.).
Zagreb: Jesenski i Turk, 2020. str. 342-366


CROSBI ID: 1214793 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću.
(Digitalization of the media market and public relations.)

Autori
Miočić, Bernard

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Digitalno doba: Masovni mediji i digitalna kultura, 2. dopunjeno i prerađeno izdanje

Urednik/ci
Zgrabljić Rotar, Nada

Izdavač
Jesenski i Turk

Grad
Zagreb

Godina
2020

Raspon stranica
342-366

ISBN
978-953-222-835-9

Ključne riječi
Digitalizacija, mediji, odnosi s javnošću
(digitalization ; media ; public relations)

Sažetak
Dokidanjem prostorne udaljenosti i mogućnostima višesmjernog komuniciranja Internet je pasivnu publiku pretvorio u aktivnu, publiku koja u multipliciranim kanalima i konvergiranim medijima očekuje stalno nove informacije, sadržaje i formate. Kako bi držali korak s ciljanim korisnicima, stručnjaci za odnose s javnošću moraju ovladati novim tehnologijama. Pritom mogu koristiti različite alate koji se svakodnevno prilagođavaju publici. Weblog, društvene mreže, wikiji, podcast koriste se kao dopuna tradicionalnim načinima informiranja javnosti, čime se odnosi s javnošću približavaju modelu dvosmjerne simetrične komunikacije. U digitalnoj kulturi odnosi s javnošću oslobodili se su se isključive ovisnosti o tradicionalnim medijima i stvoren je nov način pisanja i distribucije poruka. Istodobno je nelinearna, multidimenzionalna komunikacija smanjila mogućnost uskraćivanja informacija i manipulacije informacijama jer se svaka informacija ponavlja, obrće, istražuje, komentira , provjerava, … Za ravnopravno sudjelovanje u komunikaciji međutim najprije valja ispuniti neke složene društvene uvjete, prije svega smanjiti digitalni jaz i povećati medijsku pismenost građana. U radu se razmatra značenje digitalnih tehnologija s aspekta razvoja dvosmjerne komunikacije te ukazuje na mogućnosti koje iz njih proizlaze. U tom kontekstu, na jednostavan i razumljiv način pojašnjavaju se tehnike i alate koji organizacije mogu koristiti, stavljajući poseban naglasak na odnose s javnošću..

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Bernard Miočić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miočić, Bernard
Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću. // Digitalno doba: Masovni mediji i digitalna kultura, 2. dopunjeno i prerađeno izdanje / Zgrabljić Rotar, Nada (ur.).
Zagreb: Jesenski i Turk, 2020. str. 342-366
Miočić, B. (2020) Digitalizacija medijskog tržišta i odnosi s javnošću.. U: Zgrabljić Rotar, N. (ur.) Digitalno doba: Masovni mediji i digitalna kultura, 2. dopunjeno i prerađeno izdanje. Zagreb, Jesenski i Turk, str. 342-366.
@inbook{inbook, author = {Mio\v{c}i\'{c}, Bernard}, editor = {Zgrablji\'{c} Rotar, N.}, year = {2020}, pages = {342-366}, keywords = {Digitalizacija, mediji, odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, isbn = {978-953-222-835-9}, title = {Digitalizacija medijskog tr\v{z}i\v{s}ta i odnosi s javno\v{s}\'{c}u.}, keyword = {Digitalizacija, mediji, odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, publisher = {Jesenski i Turk}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Mio\v{c}i\'{c}, Bernard}, editor = {Zgrablji\'{c} Rotar, N.}, year = {2020}, pages = {342-366}, keywords = {digitalization, media, public relations}, isbn = {978-953-222-835-9}, title = {Digitalization of the media market and public relations.}, keyword = {digitalization, media, public relations}, publisher = {Jesenski i Turk}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font