Pregled bibliografske jedinice broj: 1214678
Motivacija za učenje francuskoga i talijanskoga kao stranih jezika u strukovnom obrazovanju
Motivacija za učenje francuskoga i talijanskoga kao stranih jezika u strukovnom obrazovanju // Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku „Jezično i izvanjezično u međudjelovanju“ / Matešić, Mihaela ; Nigoević Magdalena (ur.).
Zagreb: Srednja Europa, 2022. str. 39-57 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1214678 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija za učenje francuskoga i talijanskoga
kao stranih jezika u strukovnom obrazovanju
(Motivation for learning French and Italian as a
foreign language in vocational education)
Autori
Violić-Koprivec, Ariana ; Maslek, Jasenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku „Jezično i izvanjezično u međudjelovanju“
/ Matešić, Mihaela ; Nigoević Magdalena - Zagreb : Srednja Europa, 2022, 39-57
ISBN
978-953-8281-52-5
Skup
XXXIV. međunarodni znanstveni skup HDPL-a: Jezično i izvanjezično u međudjelovanju
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.09.2020. - 26.09.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
motivacija ; francuski i talijanski kao strani jezici ; strukovno obrazovanje
(motivation ; French and Italian as foreign languages ; vocational education)
Sažetak
U radu se ispituje motivacija kao važan čimbenik u procesu ovladavanja stranim jezikom. Cilj rada bio je istražiti tipove motivacije za učenje francuskoga i talijan- skoga kao stranih jezika u kontekstu formalnog strukovnog obrazovanja te ispitati postoje li razlike u motivaciji za učenje ova dva strana jezika. Istraživanje je prove- deno među učenicima srednje strukovne škole. Za prikupljanje podataka korištena je prilagođena inačica Upitnika za mjerenje tipa i intenziteta motivacije učenika za učenje stranoga jezika autorice Jelene Mihaljević Djigunović (1998). Prikupljeni podaci analizirani su metodom deskriptivne i inferencijalne statistike. Rezultati istraživanja mogu biti smjernice za povećanje motivacije, a time i doprinos kvaliteti nastave francuskoga i talijanskog jezika struke u razrednom okruženju. U tome bi se ogledao i mogući znanstveni doprinos i potkrijepila korisnost ovoga istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku