Pregled bibliografske jedinice broj: 1214325
Formiranje cijena na poslovnom primjeru maloprodajne mreže
Formiranje cijena na poslovnom primjeru maloprodajne mreže, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1214325 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Formiranje cijena na poslovnom primjeru maloprodajne
mreže
(Pricing on a business case of retail network)
Autori
Brkljačić, Leona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2022
Stranica
53
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
maloprodavač ; formiranje cijena ; maloprodajna mreža ; prodavaonica
(retailer ; pricing ; retail network ; store)
Sažetak
U diplomskom radu obrađene su metode formiranja cijena na poslovnom primjeru maloprodajne mreže. Kroz teorijski okvir maloprodajnih cijena definiraju se metode formiranja maloprodajnih cijena, cjenovno pozicioniranje te važnost i uloga maloprodajnih cijena. Kako bi maloprodavači ostvarili što bolji poslovni rezultat, fokus menadžmenta mora biti na cjenovnim strategijama i na metodama formiranja maloprodajnih cijena jer je cijena jedina komponenta u marketinškom miksu koja donosi prihod. Provedbom intervjua s menadžmentom prikupljeni su rezultati koji prikazuju kako cjenovne strategije te odabir metode formiranja maloprodajnih cijena imaju velik utjecaj na rezultat poslovanja. Nadalje, rezultati intervjua ukazuju kako se prodavaonice koje kontinuirano ulažu u opremljenost prodavaonice, edukaciju zaposlenika te u tehnološki napredak smatraju glavnim konkurentima na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Studij Menadžment i marketing maloprodaje
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb