Pregled bibliografske jedinice broj: 1214309
Marketinška komunikacija s kupcima u maloprodaji
Marketinška komunikacija s kupcima u maloprodaji, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1214309 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška komunikacija s kupcima u maloprodaji
(Marketing communication with customers in retailing)
Autori
Pakšec, Lorena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2022
Stranica
57
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
komunikacija ; maloprodavač ; oblici komunikacije ; digitalni maloprodajni marketing ; oglašavanje
(communication ; retailer ; forms of communication ; digital retail marketing ; advertising)
Sažetak
Komunikacija je vrlo važna u svim oblicima poslovanja pa tako i u maloprodaji. Maloprodaja se u velikoj mjeri mijenja pod utjecajem digitalizacije i tehnoloških promjena iz okoline. Različitost komuniciranja i načina oglašavanja potaknulo je zanimanje za istraživanje ove teme. Predmet rada je komunikacija maloprodavača putem konvencionalnih kao što su promotivni letci, oglasi preko TV prijemnika ili direktan kontakt s maloprodavačem te digitalnih kanala kojima se poruka šalje ciljanom kupcu. Cilj diplomskog rada je pronaći najdjelotvorniji oblik komunikacije za privlačenje kupaca koji značajno utječe na njihovu percepciju. Rezultati empirijskog istraživanja pokazuju kako digitalni i konvencionalni oblici komunikacije podjednako utječu na kupce te je prisutan sinergijski učinak između ta dva oblika. Stručan doprinos radu su rezultati koje menadžeri mogu iskoristiti za budući razvoj i unaprjeđenje postojećeg oglašavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija