Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1214309

Marketinška komunikacija s kupcima u maloprodaji


Pakšec, Lorena
Marketinška komunikacija s kupcima u maloprodaji, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1214309 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška komunikacija s kupcima u maloprodaji
(Marketing communication with customers in retailing)

Autori
Pakšec, Lorena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2022

Stranica
57

Mentor
Dunković, Dario

Ključne riječi
komunikacija ; maloprodavač ; oblici komunikacije ; digitalni maloprodajni marketing ; oglašavanje
(communication ; retailer ; forms of communication ; digital retail marketing ; advertising)

Sažetak
Komunikacija je vrlo važna u svim oblicima poslovanja pa tako i u maloprodaji. Maloprodaja se u velikoj mjeri mijenja pod utjecajem digitalizacije i tehnoloških promjena iz okoline. Različitost komuniciranja i načina oglašavanja potaknulo je zanimanje za istraživanje ove teme. Predmet rada je komunikacija maloprodavača putem konvencionalnih kao što su promotivni letci, oglasi preko TV prijemnika ili direktan kontakt s maloprodavačem te digitalnih kanala kojima se poruka šalje ciljanom kupcu. Cilj diplomskog rada je pronaći najdjelotvorniji oblik komunikacije za privlačenje kupaca koji značajno utječe na njihovu percepciju. Rezultati empirijskog istraživanja pokazuju kako digitalni i konvencionalni oblici komunikacije podjednako utječu na kupce te je prisutan sinergijski učinak između ta dva oblika. Stručan doprinos radu su rezultati koje menadžeri mogu iskoristiti za budući razvoj i unaprjeđenje postojećeg oglašavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pakšec, Lorena
Marketinška komunikacija s kupcima u maloprodaji, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Pakšec, L. (2022) 'Marketinška komunikacija s kupcima u maloprodaji', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pak\v{s}ec, Lorena}, year = {2022}, pages = {57}, keywords = {komunikacija, maloprodava\v{c}, oblici komunikacije, digitalni maloprodajni marketing, ogla\v{s}avanje}, title = {Marketin\v{s}ka komunikacija s kupcima u maloprodaji}, keyword = {komunikacija, maloprodava\v{c}, oblici komunikacije, digitalni maloprodajni marketing, ogla\v{s}avanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pak\v{s}ec, Lorena}, year = {2022}, pages = {57}, keywords = {communication, retailer, forms of communication, digital retail marketing, advertising}, title = {Marketing communication with customers in retailing}, keyword = {communication, retailer, forms of communication, digital retail marketing, advertising}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font