Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1214304

Stvaranje lojalnosti kupaca u maloprodaji


Šunjić, Julija
Stvaranje lojalnosti kupaca u maloprodaji, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1214304 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje lojalnosti kupaca u maloprodaji
(Creating customer loyalty in retail)

Autori
Šunjić, Julija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2022

Stranica
54

Mentor
Dunković, Dario

Ključne riječi
lojalnost kupaca ; programi lojalnosti ; upravljanje odnosima s kupcima
(customer loyalty ; loyalty programs ; customer relationship management)

Sažetak
Predmet ovog diplomskog rada je lojalnost kupaca u maloprodaji. Lojalnost kupca definira se kao njegova privrženost nekom trgovcu. U uvjetima snažne konkurencije kakva vlada u maloprodaji, svaki maloprodavač teži pronaći način kako zadržati postojeće kupce te privući nove. Budući da je za maloprodavača veći trošak privlačenje novih kupaca nego zadržavanje postojećih, u interesu svakog od njih je izgradnja dugoročnog odnosa s kupcima. Maloprodavači mjere stopu lojalnosti svojih kupaca i uvode marketinške strategije, kao što su programi lojalnosti, kako bi zadržali kupce u portfelju. Funkcioniranje marketinškog koncepta lojalnosti u maloprodaji omogućuje računalni sustav – CRM. Korištenjem CRM-a nastoji se bolje razumjeti ponašanje kupaca s ciljem zadržavanja postojećih kupaca i privlačenja novih te stvaranja lojalnosti. Jedan od načina stvaranja lojalnosti su programi lojalnosti koji imaju specifičan utjecaj na ponašanje kupaca jer ih nagrađuju financijski i emocionalno. Dosada su provedena brojna istraživanja o učinkovitosti programa lojalnosti, no nije postignut jasan konsenzus o njihovom utjecaju na lojalnost kupaca. Pomoću anketnog upitnika prikupljeni su podaci o stavovima kupaca koji otkrivaju što i u kojoj mjeri utječe na njihovu lojalnost prema određenoj maloprodajnoj marki.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Smjer: Trgovina i međunarodno poslovanje



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šunjić, Julija
Stvaranje lojalnosti kupaca u maloprodaji, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Šunjić, J. (2022) 'Stvaranje lojalnosti kupaca u maloprodaji', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}unji\'{c}, Julija}, year = {2022}, pages = {54}, keywords = {lojalnost kupaca, programi lojalnosti, upravljanje odnosima s kupcima}, title = {Stvaranje lojalnosti kupaca u maloprodaji}, keyword = {lojalnost kupaca, programi lojalnosti, upravljanje odnosima s kupcima}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}unji\'{c}, Julija}, year = {2022}, pages = {54}, keywords = {customer loyalty, loyalty programs, customer relationship management}, title = {Creating customer loyalty in retail}, keyword = {customer loyalty, loyalty programs, customer relationship management}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font