Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1213970

Analiza i implementacija interakcija pomoću Leap Motiona u aplikacije razvijene u razvojnom okruženju Unity


Komaić, Sandra
Analiza i implementacija interakcija pomoću Leap Motiona u aplikacije razvijene u razvojnom okruženju Unity, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za elektrotehniku i računarstvo, Dubrovnik


CROSBI ID: 1213970 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza i implementacija interakcija pomoću Leap Motiona u aplikacije razvijene u razvojnom okruženju Unity
(Analysis and implementation of interactions using Leap Motion in applications developed in Unity environment)

Autori
Komaić, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za elektrotehniku i računarstvo

Mjesto
Dubrovnik

Datum
05.07

Godina
2022

Stranica
55

Mentor
Žubrinić, Krunoslav

Neposredni voditelj
Kešelj, Ana

Ključne riječi
Leap Motion uređaj ; prirodne interakcije ; proširena stvarnost ; Unity
(augmented reality ; Leap Motion device ; natural interaction ; Unity)

Sažetak
U ovom diplomskom zadatku iskorištene su vještine i znanje stečeno tijekom studiranja za izradu desktop aplikacije koja se temelji na implementaciji prirodnih interakcija u višeplatformskom razvojnom okruženju Unity. U teorijskom dijelu rada je definiran pojam proširene stvarnosti, definiraju se prirodne interakcije i korisnička sučelja temeljena na prirodnim interakcijama. Nakon zanimljivosti o prirodnim interakcijama i primjerima istih slijedi opis postupka izbora tehnologije za razvoj igre u kojem se definira i objašnjava zašto je izabran baš Leap Motion uređaj za interakciju i Unity za razvoj aplikacije. Krajnji rezultat rada je i sama aplikacija ARGeoGame čija je namjena pružiti znanje o geometrijskim tijelima određenoj vrsti korisnika u ovom slučaju to su predškolska djeca i djeca nižih razreda osnovne škole, ali vrlo je jednostavna za korištenje i mogu je koristiti svi ostali korisnici bez obzira na dob. U praktičnom dijelu rada objašnjeni su elementi aplikacije i njezina funkcionalnost. Cilj rada je približiti pojam prirodne interakcije kombinacijom urođenih ljudskih interakcija: u ovom slučaju pokretanje vlastitih ruku s uređajem za detekciju pokreta Leap Motion.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Ana Kešelj (mentor)

Avatar Url Krunoslav Žubrinić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Komaić, Sandra
Analiza i implementacija interakcija pomoću Leap Motiona u aplikacije razvijene u razvojnom okruženju Unity, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za elektrotehniku i računarstvo, Dubrovnik
Komaić, S. (2022) 'Analiza i implementacija interakcija pomoću Leap Motiona u aplikacije razvijene u razvojnom okruženju Unity', diplomski rad, diplomski, Odjel za elektrotehniku i računarstvo, Dubrovnik.
@phdthesis{phdthesis, author = {Komai\'{c}, Sandra}, year = {2022}, pages = {55}, keywords = {Leap Motion ure\djaj, prirodne interakcije, pro\v{s}irena stvarnost, Unity}, title = {Analiza i implementacija interakcija pomo\'{c}u Leap Motiona u aplikacije razvijene u razvojnom okru\v{z}enju Unity}, keyword = {Leap Motion ure\djaj, prirodne interakcije, pro\v{s}irena stvarnost, Unity}, publisherplace = {Dubrovnik} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Komai\'{c}, Sandra}, year = {2022}, pages = {55}, keywords = {augmented reality, Leap Motion device, natural interaction, Unity}, title = {Analysis and implementation of interactions using Leap Motion in applications developed in Unity environment}, keyword = {augmented reality, Leap Motion device, natural interaction, Unity}, publisherplace = {Dubrovnik} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font