Pregled bibliografske jedinice broj: 1213926
OGLAŠAVANJE I PROMOCIJA PUTEM DRUŠTVENIH MEDIJA: STUDIJA SLUČAJA COCA-COLA
OGLAŠAVANJE I PROMOCIJA PUTEM DRUŠTVENIH MEDIJA: STUDIJA SLUČAJA COCA-COLA // PROCEEDINGS OF 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE "VALLIS AUREA"FOCUS ON: TOURISM AND RURAL DEVELOPMENT / Branko Katalinic (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna ; Faculty of Economics Uzhhorod National University, Ukraine, 2022. str. 303-312 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1213926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
OGLAŠAVANJE I PROMOCIJA PUTEM DRUŠTVENIH MEDIJA:
STUDIJA SLUČAJA COCA-COLA
(ADVERTISING AND PROMOTING THROUGH SOCIAL MEDIA: CASE
STUDY OF COCA-COLA)
Autori
Milanović Glavan, Ljubica ; Glasnović, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
PROCEEDINGS OF 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE "VALLIS AUREA"FOCUS ON: TOURISM AND RURAL DEVELOPMENT
/ Branko Katalinic - Požega : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna ; Faculty of Economics Uzhhorod National University, Ukraine, 2022, 303-312
ISBN
978-3-902734-37-2
Skup
Vallis Aurea – 8th International Conference
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 08.09.2022. - 10.09.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketinški miks, promocija i oglašavanje, društveni mediji, Coca-Cola.
(marketing mix, promotion and advertising, social media, Coca-Cola.)
Sažetak
Društveni mediji su pojam koji objedinjuje različite aplikacije i web stranice. Usredotočeni su na komuniciranje, interakciju, surađivanje i razmjenjivanje sadržaja. Internet, a posljedično time i društveni mediji, ubrzano se razvijaju i svakodnevno mijenjaju, a broj njihovih korisnika kontinuirano raste. Društveni mediji danas predstavljaju neizostavan alat poduzeća za jačanje konkurentske pozicije, stjecanje novih kupaca te zadržavanje postojećih. U ovom radu istražuju se oglašavanje i promocija kao elementi marketinškog miksa putem društvenih medija pomoću prikaza studije slučaja Coca-Cole. Na društvenim medijima Coca-Cola provodi uspješne marketinške kampanje te služi kao primjer dobre prakse ostalim poduzećima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti