Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1213926

OGLAŠAVANJE I PROMOCIJA PUTEM DRUŠTVENIH MEDIJA: STUDIJA SLUČAJA COCA-COLA


Milanović Glavan, Ljubica; Glasnović, Ivan
OGLAŠAVANJE I PROMOCIJA PUTEM DRUŠTVENIH MEDIJA: STUDIJA SLUČAJA COCA-COLA // PROCEEDINGS OF 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE "VALLIS AUREA"FOCUS ON: TOURISM AND RURAL DEVELOPMENT / Branko Katalinic (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna ; Faculty of Economics Uzhhorod National University, Ukraine, 2022. str. 303-312 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1213926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
OGLAŠAVANJE I PROMOCIJA PUTEM DRUŠTVENIH MEDIJA: STUDIJA SLUČAJA COCA-COLA
(ADVERTISING AND PROMOTING THROUGH SOCIAL MEDIA: CASE STUDY OF COCA-COLA)

Autori
Milanović Glavan, Ljubica ; Glasnović, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
PROCEEDINGS OF 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE "VALLIS AUREA"FOCUS ON: TOURISM AND RURAL DEVELOPMENT / Branko Katalinic - Požega : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna ; Faculty of Economics Uzhhorod National University, Ukraine, 2022, 303-312

ISBN
978-3-902734-37-2

Skup
Vallis Aurea – 8th International Conference

Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 08.09.2022. - 10.09.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketinški miks, promocija i oglašavanje, društveni mediji, Coca-Cola.
(marketing mix, promotion and advertising, social media, Coca-Cola.)

Sažetak
Društveni mediji su pojam koji objedinjuje različite aplikacije i web stranice. Usredotočeni su na komuniciranje, interakciju, surađivanje i razmjenjivanje sadržaja. Internet, a posljedično time i društveni mediji, ubrzano se razvijaju i svakodnevno mijenjaju, a broj njihovih korisnika kontinuirano raste. Društveni mediji danas predstavljaju neizostavan alat poduzeća za jačanje konkurentske pozicije, stjecanje novih kupaca te zadržavanje postojećih. U ovom radu istražuju se oglašavanje i promocija kao elementi marketinškog miksa putem društvenih medija pomoću prikaza studije slučaja Coca-Cole. Na društvenim medijima Coca-Cola provodi uspješne marketinške kampanje te služi kao primjer dobre prakse ostalim poduzećima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ljubica Milanović Glavan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Milanović Glavan, Ljubica; Glasnović, Ivan
OGLAŠAVANJE I PROMOCIJA PUTEM DRUŠTVENIH MEDIJA: STUDIJA SLUČAJA COCA-COLA // PROCEEDINGS OF 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE "VALLIS AUREA"FOCUS ON: TOURISM AND RURAL DEVELOPMENT / Branko Katalinic (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna ; Faculty of Economics Uzhhorod National University, Ukraine, 2022. str. 303-312 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Milanović Glavan, L. & Glasnović, I. (2022) OGLAŠAVANJE I PROMOCIJA PUTEM DRUŠTVENIH MEDIJA: STUDIJA SLUČAJA COCA-COLA. U: Branko Katalinic (ur.)PROCEEDINGS OF 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE "VALLIS AUREA"FOCUS ON: TOURISM AND RURAL DEVELOPMENT.
@article{article, author = {Milanovi\'{c} Glavan, Ljubica and Glasnovi\'{c}, Ivan}, year = {2022}, pages = {303-312}, keywords = {marketin\v{s}ki miks, promocija i ogla\v{s}avanje, dru\v{s}tveni mediji, Coca-Cola.}, isbn = {978-3-902734-37-2}, title = {OGLA\v{S}AVANJE I PROMOCIJA PUTEM DRU\v{S}TVENIH MEDIJA: STUDIJA SLU\v{C}AJA COCA-COLA}, keyword = {marketin\v{s}ki miks, promocija i ogla\v{s}avanje, dru\v{s}tveni mediji, Coca-Cola.}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi ; DAAAM International Vienna ; Faculty of Economics Uzhhorod National University, Ukraine}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }
@article{article, author = {Milanovi\'{c} Glavan, Ljubica and Glasnovi\'{c}, Ivan}, year = {2022}, pages = {303-312}, keywords = {marketing mix, promotion and advertising, social media, Coca-Cola.}, isbn = {978-3-902734-37-2}, title = {ADVERTISING AND PROMOTING THROUGH SOCIAL MEDIA: CASE STUDY OF COCA-COLA}, keyword = {marketing mix, promotion and advertising, social media, Coca-Cola.}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi ; DAAAM International Vienna ; Faculty of Economics Uzhhorod National University, Ukraine}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font