Pregled bibliografske jedinice broj: 1213723
Računovodstvo promidžbe, reprezentacije i darovanja
Računovodstvo promidžbe, reprezentacije i darovanja // Računovodstvo, revizija i financije, 29 (2019), 12; 43-57 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1213723 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računovodstvo promidžbe, reprezentacije i darovanja
Autori
Guzić, Šime
Izvornik
Računovodstvo, revizija i financije (0353-8087) 29
(2019), 12;
43-57
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Darovi ; računovodstvo ; troškovi promidžbe ; troškovi reklame ; troškovi reprezentacija
Sažetak
Slanje reklamnih poruka kupcima, potrošačima i javnosti porezno je priznan trošak s pravom odbitka pretporeza. S druge strane za troškove reprezentacije ne može se odbiti pretporez, ali se može priznati kao 50 % troška. Darovi poreznog obveznika za općekorisne društvene djelatnosti mogu se priznati kao trošak razdoblja do svote koja čini do 2 % prihoda iz prethodne giodine. Isporuka dobara i usluga za te namjene smatra se oporezivom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
RRIF Visoka škola za financijski menadžment, Zagreb
Profili:
Šime Guzić
(autor)