Pregled bibliografske jedinice broj: 1213718
Troškovi promidžbe i reprezentacije
Troškovi promidžbe i reprezentacije // Računovodstvo, revizija i financije, 30 (2020), 12; 53-63 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1213718 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Troškovi promidžbe i reprezentacije
Autori
Guzić, Šime
Izvornik
Računovodstvo, revizija i financije (0353-8087) 30
(2020), 12;
53-63
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Računovodstvo ; troškovi promidžbe, troškovi promocije ; troškovi reklame ; troškovi reprezentacija
Sažetak
Troškovi promidžbe (reklame, ekonomske propagande) uobičajeni su troškovi nekoga poslovnog subjekta koji nastaju u svrhu obavještavanja potrošača i poslovnih partnera o proizvodima i uslugama toga subjekta. Troškovi promidžbe priznati su kao porezni rashodi. Pri nabavi dobara i usluga u svrhu promidžbe može se koristiti pretporez ako je poduzetnik u sustavu PDV-a. Troškovi reprezentacije također su uobičajeni poslovni troškovi čašćenja poslovnih partnera. Za troškove reprezentacije ne može se odbiti pretporez, a u smislu poreza na dobitak priznati su troškovi u svoti od 50 %. U ovom se članku razmatraju razni oblici troškova promidžbe i reprezentacije i njihov porezni položaj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
RRIF Visoka škola za financijski menadžment, Zagreb
Profili:
Šime Guzić
(autor)