Pregled bibliografske jedinice broj: 1213323
Kako traumatsko iskustvo zlostavljanja utječe na školski uspjeh djece i kako im mogu pomoći stručni suradnici- knjižničari
Kako traumatsko iskustvo zlostavljanja utječe na školski uspjeh djece i kako im mogu pomoći stručni suradnici- knjižničari // Međužupanijski skup za stručne suradnike-knjižničare
Slano, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1213323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako traumatsko iskustvo zlostavljanja utječe na školski uspjeh djece i kako im mogu pomoći stručni suradnici- knjižničari
(How the traumatic experience of abuse can effect children's school performance and how librarians can help them)
Autori
Bilić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Međužupanijski skup za stručne suradnike-knjižničare
Mjesto i datum
Slano, Hrvatska, 09.09.2022
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
zlostavljanje djece, trauma, prevencija, pomoć, knjižničari
(child abuse, trauma, prevention, librarians)
Sažetak
Uvodno su objašnjene temeljne vrste (tjelesno, emocionalno, seksualno, zanemarivanje) zlostavljanja djece te učinci traumatskog iskustva zlostavljanja na kognitivne, afektivne, socijalne i bihevioralne aspekte i njihov školski uspjeh. Potom je analizirana uloga stručnih suradnika-knjižničara u prepoznavanju, prevenciji, osnaživanju i pružanju pomoći zlostavljanoj djeci u školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)