Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1213323

Kako traumatsko iskustvo zlostavljanja utječe na školski uspjeh djece i kako im mogu pomoći stručni suradnici- knjižničari


Bilić, Vesna
Kako traumatsko iskustvo zlostavljanja utječe na školski uspjeh djece i kako im mogu pomoći stručni suradnici- knjižničari // Međužupanijski skup za stručne suradnike-knjižničare
Slano, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1213323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako traumatsko iskustvo zlostavljanja utječe na školski uspjeh djece i kako im mogu pomoći stručni suradnici- knjižničari
(How the traumatic experience of abuse can effect children's school performance and how librarians can help them)

Autori
Bilić, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Međužupanijski skup za stručne suradnike-knjižničare

Mjesto i datum
Slano, Hrvatska, 09.09.2022

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
zlostavljanje djece, trauma, prevencija, pomoć, knjižničari
(child abuse, trauma, prevention, librarians)

Sažetak
Uvodno su objašnjene temeljne vrste (tjelesno, emocionalno, seksualno, zanemarivanje) zlostavljanja djece te učinci traumatskog iskustva zlostavljanja na kognitivne, afektivne, socijalne i bihevioralne aspekte i njihov školski uspjeh. Potom je analizirana uloga stručnih suradnika-knjižničara u prepoznavanju, prevenciji, osnaživanju i pružanju pomoći zlostavljanoj djeci u školi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Bilić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bilić, Vesna
Kako traumatsko iskustvo zlostavljanja utječe na školski uspjeh djece i kako im mogu pomoći stručni suradnici- knjižničari // Međužupanijski skup za stručne suradnike-knjižničare
Slano, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)
Bilić, V. (2022) Kako traumatsko iskustvo zlostavljanja utječe na školski uspjeh djece i kako im mogu pomoći stručni suradnici- knjižničari. U: Međužupanijski skup za stručne suradnike-knjižničare.
@article{article, author = {Bili\'{c}, Vesna}, year = {2022}, keywords = {zlostavljanje djece, trauma, prevencija, pomo\'{c}, knji\v{z}ni\v{c}ari}, title = {Kako traumatsko iskustvo zlostavljanja utje\v{c}e na \v{s}kolski uspjeh djece i kako im mogu pomo\'{c}i stru\v{c}ni suradnici- knji\v{z}ni\v{c}ari}, keyword = {zlostavljanje djece, trauma, prevencija, pomo\'{c}, knji\v{z}ni\v{c}ari}, publisherplace = {Slano, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bili\'{c}, Vesna}, year = {2022}, keywords = {child abuse, trauma, prevention, librarians}, title = {How the traumatic experience of abuse can effect children's school performance and how librarians can help them}, keyword = {child abuse, trauma, prevention, librarians}, publisherplace = {Slano, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font