Pregled bibliografske jedinice broj: 1213201
Nastava glazbe viših razreda osnovne općeobrazovne škole u europskim državama
Nastava glazbe viših razreda osnovne općeobrazovne škole u europskim državama, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 1213201 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava glazbe viših razreda osnovne općeobrazovne
škole u europskim državama
(Teaching music in upper grades of primary general
education schools in European countries)
Autori
Dulić, Silvija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
07.09
Godina
2022
Stranica
39
Mentor
Šulentić Begić, Jasna
Ključne riječi
nastava glazbe, viši razredi osnovne općeobrazovne škole, europske države
(music lessons, upper grades of primary general education schools, European countries)
Sažetak
U ovom radu prikazana je nastava glazbe u sedam europskih država (Hrvatska, Slovenija, Italija, Austrija, Francuska, Finska i Engleska). Također, prikazano je organiziranje obrazovnog sustava u navedenim europskim državama, satnica nastave glazbe, je li nastava glazbe u okviru nekog područja ili je samostalan predmet, aktivnosti i sadržaji nastave glazbe, cilj i zadaci nastave glazbe te učitelji koji izvode nastavu glazbe i njihovo školovanje. Osnovno obrazovanje u europskim državama traje u između pet i devet godina. U gotovo svim europskim zemljama nastava glazbe se tretira kao samostalan predmet kojeg izvode razredni ili predmetni učitelji. Zajednički cilj glazbenog obrazovanja u europskim zemljama je razvoj glazbenih vještina, znanja i poticanje na aktivno slušanje glazbe. Satnica nastave glazbe se razlikuje u gotovo svakoj europskoj zemlji, najčešće se kreće između 0.5 i 2 sata tjedno. Aktivnosti i sadržaji nastave glazbe europskih zemalja se najčešće svode na: slušanje glazbe, izvođenje glazbe i stvaranje iste. Kompetentnost učitelja igra vrlo važnu ulogu u nastavi glazbe, no svaka država se razlikuje po kompetentnosti učitelja, jer svaka nudi različito glazbeno obrazovanje. Samim time dolazi do toga da se u nekim državama daje više važnosti nastavi glazbe (Finska, Hrvatska, Slovenija, Austrija i Italija), dok u drugim državama (Francuska, Engleska) učitelji najčešće traže pomoć stručnjaka pri izvođenju nastave glazbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
Ostalo-vlastito financiranje - Cjeloživotno učenje učitelja i nastavnika glazbe (CUUING) (Šulentić Begić, Jasna, Ostalo ) ( CroRIS)
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(mentor)