Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1213030

Usporedba Montessori i državne škole


Miočić Lisjak, Zina
Usporedba Montessori i državne škole, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec


CROSBI ID: 1213030 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba Montessori i državne škole
(Comparing Montessori and public school)

Autori
Miočić Lisjak, Zina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Čakovec

Datum
06.09

Godina
2022

Stranica
66

Mentor
Topolovčan, Tomislav

Ključne riječi
Montessori škola, sustav državne škole u Hrvatskoj, tijek nastave, metode i načini rada
(Montessori school, public school system in Croatia, classes in Montessori and public school, work methods)

Sažetak
U javnosti se sve više susrećemo s kritikama društva na osnovno školsko obrazovanje. Često se dogode neočekivane situacije na koje treba reagirati odmah. Nakon dvanaest godina obrazovanja mladi ljudi ili maturanti bi trebali biti samostalni. Trebali bi znati kako napisati životopis ili kako odraditi intervju, no nažalost često ne znamo jer nismo usvojili praktične vještine. Srljamo u život kao guske u maglu. Ono što smo trebali naučiti u školi tek naučimo kroz život. Na Učiteljskom fakultetu smo spominjali alternativne škole. Otprilike znamo što su alternativne škole, no ne znamo kako funkcioniraju. S druge strane dobro smo upućeni u strukturu i sustav državnih škola. Za očekivati je da će netko od studenata raditi i u alternativnoj školi misleći da je to prilika života, ali ništa nije savršeno. I državne škole i alternativne škole imaju i prednosti i mane. U diplomskom radu ću govoriti o razlikama između osnovne Montessori škole i državne škole. Usporediti ću sustav škola, metode rada i načine rada koje se koriste u svakoj od škola. Opisati ću raspored sati, tijek nastavnog dana, predmete, način na koji učenici prate svoj napredak i kako učitelji prate napredak učenika. Dotaknuti ću se Montessori pedagogije, Montessori materijala, izgleda Montessori učionice i principa ocjenjivanja u Montessori školi u Zagrebu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miočić Lisjak, Zina
Usporedba Montessori i državne škole, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
Miočić Lisjak, Z. (2022) 'Usporedba Montessori i državne škole', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mio\v{c}i\'{c} Lisjak, Zina}, year = {2022}, pages = {66}, keywords = {Montessori \v{s}kola, sustav dr\v{z}avne \v{s}kole u Hrvatskoj, tijek nastave, metode i na\v{c}ini rada}, title = {Usporedba Montessori i dr\v{z}avne \v{s}kole}, keyword = {Montessori \v{s}kola, sustav dr\v{z}avne \v{s}kole u Hrvatskoj, tijek nastave, metode i na\v{c}ini rada}, publisherplace = {\v{C}akovec} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mio\v{c}i\'{c} Lisjak, Zina}, year = {2022}, pages = {66}, keywords = {Montessori school, public school system in Croatia, classes in Montessori and public school, work methods}, title = {Comparing Montessori and public school}, keyword = {Montessori school, public school system in Croatia, classes in Montessori and public school, work methods}, publisherplace = {\v{C}akovec} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font