Pregled bibliografske jedinice broj: 1213030
Usporedba Montessori i državne škole
Usporedba Montessori i državne škole, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
CROSBI ID: 1213030 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba Montessori i državne škole
(Comparing Montessori and public school)
Autori
Miočić Lisjak, Zina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Čakovec
Datum
06.09
Godina
2022
Stranica
66
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
Montessori škola, sustav državne škole u Hrvatskoj, tijek nastave, metode i načini rada
(Montessori school, public school system in Croatia, classes in Montessori and public school, work methods)
Sažetak
U javnosti se sve više susrećemo s kritikama društva na osnovno školsko obrazovanje. Često se dogode neočekivane situacije na koje treba reagirati odmah. Nakon dvanaest godina obrazovanja mladi ljudi ili maturanti bi trebali biti samostalni. Trebali bi znati kako napisati životopis ili kako odraditi intervju, no nažalost često ne znamo jer nismo usvojili praktične vještine. Srljamo u život kao guske u maglu. Ono što smo trebali naučiti u školi tek naučimo kroz život. Na Učiteljskom fakultetu smo spominjali alternativne škole. Otprilike znamo što su alternativne škole, no ne znamo kako funkcioniraju. S druge strane dobro smo upućeni u strukturu i sustav državnih škola. Za očekivati je da će netko od studenata raditi i u alternativnoj školi misleći da je to prilika života, ali ništa nije savršeno. I državne škole i alternativne škole imaju i prednosti i mane. U diplomskom radu ću govoriti o razlikama između osnovne Montessori škole i državne škole. Usporediti ću sustav škola, metode rada i načine rada koje se koriste u svakoj od škola. Opisati ću raspored sati, tijek nastavnog dana, predmete, način na koji učenici prate svoj napredak i kako učitelji prate napredak učenika. Dotaknuti ću se Montessori pedagogije, Montessori materijala, izgleda Montessori učionice i principa ocjenjivanja u Montessori školi u Zagrebu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)