Pregled bibliografske jedinice broj: 1213027
Obilježja nastave na daljinu u osnovnom obrazovanju
Obilježja nastave na daljinu u osnovnom obrazovanju, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
CROSBI ID: 1213027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja nastave na daljinu u osnovnom obrazovanju
(Characteristics of Distance Teaching in Primary Education)
Autori
Jakupović, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Čakovec
Datum
06.09
Godina
2022
Stranica
36
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
Pandemija bolesti COVID-19, nastava, nastava u vrijeme pandemije, kontaktna nastava, nastava na daljinu
(COVID-19 pandemic, education, pandemic education, face-to-face education, distance learning)
Sažetak
Pojavom bolesti COVID-19 uzrokovane koronavirusom (SARS CoV- 2) pojavile su se i promjene u ljudskim životima. Promjene su nastupile u svim aspektima ljudskog djelovanja. Budući da se bolest COVID-19 širila brzo i nekontrolirano, bilo je važno reagirati na vrijeme. Ubrzo nakon prve pojave bolesti COVID-19 uspostavljene su mjere i preporuke kako se ponašati i što učiniti kako bi se spriječilo daljnje širenje zaraze. Na snagu je stupila i odluka o obustavi izvođenja nastave u visokim učilištima, srednjim i osnovnim školama te redovnog rada ustanova predškolskog odgoja i obrazovanja i uspostavi nastave na daljinu. Organizirana je nastava na daljinu koja je predstavljala izazov kako za učitelje, tako i za učenike i roditelje. Ovaj radi bavi se razdobljem od samog početka pandemije 2019. godine pa sve do završetka pandemije 2022. godine. Cilj rada je predstaviti utjecaj pandemije bolesti COVID-19 na nastavu, prikazati promjene koje su zahvatile odgojno-obrazovni sustav te što se sve promijenilo u samom održavanju i planiranju nastave. Također, predstavit će se kako je nastava na daljinu utjecala na učenike u osnovnom obrazovanju te na učenike s teškoćama, učenike pripadnike nacionalnih manjina te na učenike slabijeg socijalno-ekonomskog statusa. U ovom radu bit će prikazano kako nastava na daljinu nije novi pojam niti nepoznanica, već pojam koji je postojao još prije 100 godina, samo je pojavom interneta dobilo novu dimenziju. Isto tako, bit će prikazano kako se nastava na daljinu razvijala kroz povijest te kako je nastava na daljinu bila koncipirana i zamišljena. Nastava na daljinu ima svoje prednosti i nedostatke koji će također biti spomenuti u ovom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)