Pregled bibliografske jedinice broj: 1212953
Zadovoljstvo kao integralni element u svrhu pospješivanja kvalitete organizacije
Zadovoljstvo kao integralni element u svrhu pospješivanja kvalitete organizacije // Proceedings of 8th International Conference "Vallis Aurea", Focus on: Tourism and Rural Development / Katalinic, Branko (ur.).
Požega: DAAAM International Vienna, 2022. str. 041-051 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1212953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo kao integralni element u svrhu
pospješivanja kvalitete organizacije
(Satisfaction as an integral element for the purpose
of improving quality of the organization)
Autori
Budić Hrvoje ; Horvat, Đuro ; Grgić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of 8th International Conference "Vallis Aurea", Focus on: Tourism and Rural Development
/ Katalinic, Branko - Požega : DAAAM International Vienna, 2022, 041-051
ISBN
978-3-902734-37-2
Skup
Vallis Aurea – 8th International Conference
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 08.09.2022. - 10.09.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
zadovoljstvo, promjene, kvaliteta, upravljanje
(satisfaction, changes, quality, management)
Sažetak
Rad analizira utjecaj zadovoljstva ljudskog resursa na uspješno provođenje organizacijskih promjena. U uvodnom dijelu rada determinirana je važnost kvalitete kao relativne kategorije, te utjecaj zadovoljstva na kvalitetu. Nadalje, navedene su i osnovne vrste organizacijskih promjena, te važnost adekvatnog upravljanja promjenama. Empirijski dio rada istražuje važnost zadovoljstva u okviru integralnog upravljanja kvalitetom, a u zaključku su izneseni ključni faktori za proaktivno upravljanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Požegi,
EFFECTUS veleučilište