Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1212953

Zadovoljstvo kao integralni element u svrhu pospješivanja kvalitete organizacije


Budić Hrvoje; Horvat, Đuro; Grgić, Marko
Zadovoljstvo kao integralni element u svrhu pospješivanja kvalitete organizacije // Proceedings of 8th International Conference "Vallis Aurea", Focus on: Tourism and Rural Development / Katalinic, Branko (ur.).
Požega: DAAAM International Vienna, 2022. str. 041-051 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1212953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljstvo kao integralni element u svrhu pospješivanja kvalitete organizacije
(Satisfaction as an integral element for the purpose of improving quality of the organization)

Autori
Budić Hrvoje ; Horvat, Đuro ; Grgić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of 8th International Conference "Vallis Aurea", Focus on: Tourism and Rural Development / Katalinic, Branko - Požega : DAAAM International Vienna, 2022, 041-051

ISBN
978-3-902734-37-2

Skup
Vallis Aurea – 8th International Conference

Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 08.09.2022. - 10.09.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
zadovoljstvo, promjene, kvaliteta, upravljanje
(satisfaction, changes, quality, management)

Sažetak
Rad analizira utjecaj zadovoljstva ljudskog resursa na uspješno provođenje organizacijskih promjena. U uvodnom dijelu rada determinirana je važnost kvalitete kao relativne kategorije, te utjecaj zadovoljstva na kvalitetu. Nadalje, navedene su i osnovne vrste organizacijskih promjena, te važnost adekvatnog upravljanja promjenama. Empirijski dio rada istražuje važnost zadovoljstva u okviru integralnog upravljanja kvalitetom, a u zaključku su izneseni ključni faktori za proaktivno upravljanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Požegi,
EFFECTUS veleučilište

Profili:

Avatar Url Đuro Horvat (autor)

Avatar Url Hrvoje Budić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada vallisaurea.org

Citiraj ovu publikaciju:

Budić Hrvoje; Horvat, Đuro; Grgić, Marko
Zadovoljstvo kao integralni element u svrhu pospješivanja kvalitete organizacije // Proceedings of 8th International Conference "Vallis Aurea", Focus on: Tourism and Rural Development / Katalinic, Branko (ur.).
Požega: DAAAM International Vienna, 2022. str. 041-051 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Budić Hrvoje, Horvat, Đ. & Grgić, M. (2022) Zadovoljstvo kao integralni element u svrhu pospješivanja kvalitete organizacije. U: Katalinic, B. (ur.)Proceedings of 8th International Conference "Vallis Aurea", Focus on: Tourism and Rural Development.
@article{article, author = {Horvat, \DJuro and Grgi\'{c}, Marko}, editor = {Katalinic, B.}, year = {2022}, pages = {041-051}, keywords = {zadovoljstvo, promjene, kvaliteta, upravljanje}, isbn = {978-3-902734-37-2}, title = {Zadovoljstvo kao integralni element u svrhu pospje\v{s}ivanja kvalitete organizacije}, keyword = {zadovoljstvo, promjene, kvaliteta, upravljanje}, publisher = {DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }
@article{article, author = {Horvat, \DJuro and Grgi\'{c}, Marko}, editor = {Katalinic, B.}, year = {2022}, pages = {041-051}, keywords = {satisfaction, changes, quality, management}, isbn = {978-3-902734-37-2}, title = {Satisfaction as an integral element for the purpose of improving quality of the organization}, keyword = {satisfaction, changes, quality, management}, publisher = {DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font