Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1212722

Poticanje kreativnosti kroz pokret i ples u razrednoj nastavi


Tomić, Arijana; Žižanović, Senka; Bognar, Branko
Poticanje kreativnosti kroz pokret i ples u razrednoj nastavi // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XX (2022), 2; 389-401 doi:10.31192/np.20.2.11 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1212722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje kreativnosti kroz pokret i ples u razrednoj nastavi
(Encouraging Creativity Through Movement and Dance in Classroom Teaching)

Autori
Tomić, Arijana ; Žižanović, Senka ; Bognar, Branko

Izvornik
Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja (1334-2312) XX (2022), 2; 389-401

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
akcijsko istraživanje, kreativni pokret, škola, učenici
(action research, creative movement, school, students)

Sažetak
Jedan od načina poticanja kreativnosti djece rane školske dobi jest putem pokreta i plesa, čime se zadovoljava njihova prirodna potreba za kretanjem i potiče izražavanje na drugačiji način. Pri tome se ističe kreativni ples, kao vrsta plesa koja potiče cjelovit razvoj djeteta. Imajući u vidu prednosti kreativnoga pokreta i plesa, provedeno je akcijsko istraživanje radi poticanja učenika na kretanje i kreativno izražavanje pokretom te poticanje učenika na međusobnu suradnju. Istraživanje je provedeno s 23 učenika prvoga razreda osnovne škole tijekom svibnja i lipnja 2019. godine. Rezultati istraživanja pokazali su napredak učenika u kreativnom izražavanju pokretom. Znanja koja su stekli rabili su na naučene te na samostalno osmišljene načine, istražujući mogućnosti pokreta koje im pružaju tijelo, prostor, vrijeme i energija. Istraživanje je pokazalo da su kreativan pokret i ples jedan od načina poticanja kreativnosti djeteta u školskom kontekstu, čemu je više pažnje potrebno usmjeriti u procesu suvremenog odgoja i obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Plesna umjetnost i umjetnost pokreta



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Branko Bognar (autor)

Avatar Url Senka Žižanović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tomić, Arijana; Žižanović, Senka; Bognar, Branko
Poticanje kreativnosti kroz pokret i ples u razrednoj nastavi // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XX (2022), 2; 389-401 doi:10.31192/np.20.2.11 (recenziran, članak, znanstveni)
Tomić, A., Žižanović, S. & Bognar, B. (2022) Poticanje kreativnosti kroz pokret i ples u razrednoj nastavi. Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XX (2), 389-401 doi:10.31192/np.20.2.11.
@article{article, author = {Tomi\'{c}, Arijana and \v{Z}i\v{z}anovi\'{c}, Senka and Bognar, Branko}, year = {2022}, pages = {389-401}, DOI = {10.31192/np.20.2.11}, keywords = {akcijsko istra\v{z}ivanje, kreativni pokret, \v{s}kola, u\v{c}enici}, journal = {Nova prisutnost : \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, doi = {10.31192/np.20.2.11}, volume = {XX}, number = {2}, issn = {1334-2312}, title = {Poticanje kreativnosti kroz pokret i ples u razrednoj nastavi}, keyword = {akcijsko istra\v{z}ivanje, kreativni pokret, \v{s}kola, u\v{c}enici} }
@article{article, author = {Tomi\'{c}, Arijana and \v{Z}i\v{z}anovi\'{c}, Senka and Bognar, Branko}, year = {2022}, pages = {389-401}, DOI = {10.31192/np.20.2.11}, keywords = {action research, creative movement, school, students}, journal = {Nova prisutnost : \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, doi = {10.31192/np.20.2.11}, volume = {XX}, number = {2}, issn = {1334-2312}, title = {Encouraging Creativity Through Movement and Dance in Classroom Teaching}, keyword = {action research, creative movement, school, students} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font