Pregled bibliografske jedinice broj: 1212722
Poticanje kreativnosti kroz pokret i ples u razrednoj nastavi
Poticanje kreativnosti kroz pokret i ples u razrednoj nastavi // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XX (2022), 2; 389-401 doi:10.31192/np.20.2.11 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1212722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje kreativnosti kroz pokret i ples u
razrednoj nastavi
(Encouraging Creativity Through Movement and Dance in
Classroom Teaching)
Autori
Tomić, Arijana ; Žižanović, Senka ; Bognar, Branko
Izvornik
Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja (1334-2312) XX
(2022), 2;
389-401
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
akcijsko istraživanje, kreativni pokret, škola, učenici
(action research, creative movement, school, students)
Sažetak
Jedan od načina poticanja kreativnosti djece rane školske dobi jest putem pokreta i plesa, čime se zadovoljava njihova prirodna potreba za kretanjem i potiče izražavanje na drugačiji način. Pri tome se ističe kreativni ples, kao vrsta plesa koja potiče cjelovit razvoj djeteta. Imajući u vidu prednosti kreativnoga pokreta i plesa, provedeno je akcijsko istraživanje radi poticanja učenika na kretanje i kreativno izražavanje pokretom te poticanje učenika na međusobnu suradnju. Istraživanje je provedeno s 23 učenika prvoga razreda osnovne škole tijekom svibnja i lipnja 2019. godine. Rezultati istraživanja pokazali su napredak učenika u kreativnom izražavanju pokretom. Znanja koja su stekli rabili su na naučene te na samostalno osmišljene načine, istražujući mogućnosti pokreta koje im pružaju tijelo, prostor, vrijeme i energija. Istraživanje je pokazalo da su kreativan pokret i ples jedan od načina poticanja kreativnosti djeteta u školskom kontekstu, čemu je više pažnje potrebno usmjeriti u procesu suvremenog odgoja i obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Plesna umjetnost i umjetnost pokreta
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus