Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1212678

Učinkovite interakcije u online zajednici učenja


Mirosavljević, Ana
Učinkovite interakcije u online zajednici učenja // Kultura suvremene škole. Zbornik radova Prvog znanstvenog kolokvija Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole / Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 168-177 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1212678 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinkovite interakcije u online zajednici učenja
(Effective interactions in online learning community)

Autori
Mirosavljević, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kultura suvremene škole. Zbornik radova Prvog znanstvenog kolokvija Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole / Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 168-177

ISBN
978-953-314-165-7

Skup
1. znanstveni kolokvij Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole = 1st academic colloquium of the postgraduate university study programme Pedagogy and Contemporary School Culture

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.06.2021. - 05.06.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
komunikacija ; online učenje ; suradnja ; učitelj ; zajednica profesionalnog učenja
(collaboration ; communication ; online learning ; professional learning community ; teacher)

Sažetak
U težnji za djelotvornim pristupom profesionalnom razvoju online zajednice učenja stvaraju mogućnosti učenja za učitelje, presudnog za njihov kontinuirani razvoj i poboljšanje ishoda učenja učenika. Učinkovitost online zajednica profesionalnog učenja značajno ovisi o opsegu i motivaciji učenja učitelja. Ubrzani razvoj tehnologije je promijenio način rada i komuniciranja ljudi u mnogim segmentima društva. Digitalna transformacija obrazovanja dodatno je pospješena krizom uzrokovanom pandemijom COVID-19. Slijedom toga, interakcija i suradnja učitelja, osobito ona u online zajednicama učenja je poprimila druge oblike. Primat su preuzeli digitalni alati kao što su videokonferencije, chatovi, forumi za raspravu, društvene mreže, e- pošte itd. Putem njih učitelji ostvaruju međusobnu suradnju koja dovodi do razmjene ideja, rješavanja problema, kritičkog osvrta i unaprjeđivanja nastavne prakse. Važnost takvih zajednica je i u tome što omogućavaju suradnju koju inače otežavaju geografske ili institucionalne barijere.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2018-01-8363 - Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području (SURFPRIMA) (Bognar, Branko, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Ana Mirosavljević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Mirosavljević, Ana
Učinkovite interakcije u online zajednici učenja // Kultura suvremene škole. Zbornik radova Prvog znanstvenog kolokvija Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole / Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 168-177 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mirosavljević, A. (2022) Učinkovite interakcije u online zajednici učenja. U: Sablić, M., Žižanović, S. & Mirosavljević, A. (ur.)Kultura suvremene škole. Zbornik radova Prvog znanstvenog kolokvija Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole.
@article{article, author = {Mirosavljevi\'{c}, Ana}, year = {2022}, pages = {168-177}, keywords = {komunikacija, online u\v{c}enje, suradnja, u\v{c}itelj, zajednica profesionalnog u\v{c}enja}, isbn = {978-953-314-165-7}, title = {U\v{c}inkovite interakcije u online zajednici u\v{c}enja}, keyword = {komunikacija, online u\v{c}enje, suradnja, u\v{c}itelj, zajednica profesionalnog u\v{c}enja}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mirosavljevi\'{c}, Ana}, year = {2022}, pages = {168-177}, keywords = {collaboration, communication, online learning, professional learning community, teacher}, isbn = {978-953-314-165-7}, title = {Effective interactions in online learning community}, keyword = {collaboration, communication, online learning, professional learning community, teacher}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font