Pregled bibliografske jedinice broj: 1212678
Učinkovite interakcije u online zajednici učenja
Učinkovite interakcije u online zajednici učenja // Kultura suvremene škole. Zbornik radova Prvog znanstvenog kolokvija Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole / Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 168-177 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1212678 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinkovite interakcije u online zajednici učenja
(Effective interactions in online learning
community)
Autori
Mirosavljević, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kultura suvremene škole. Zbornik radova Prvog znanstvenog kolokvija Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole
/ Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 168-177
ISBN
978-953-314-165-7
Skup
1. znanstveni kolokvij Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole = 1st academic colloquium of the postgraduate university study programme Pedagogy and Contemporary School Culture
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.06.2021. - 05.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
komunikacija ; online učenje ; suradnja ; učitelj ; zajednica profesionalnog učenja
(collaboration ; communication ; online learning ; professional learning community ; teacher)
Sažetak
U težnji za djelotvornim pristupom profesionalnom razvoju online zajednice učenja stvaraju mogućnosti učenja za učitelje, presudnog za njihov kontinuirani razvoj i poboljšanje ishoda učenja učenika. Učinkovitost online zajednica profesionalnog učenja značajno ovisi o opsegu i motivaciji učenja učitelja. Ubrzani razvoj tehnologije je promijenio način rada i komuniciranja ljudi u mnogim segmentima društva. Digitalna transformacija obrazovanja dodatno je pospješena krizom uzrokovanom pandemijom COVID-19. Slijedom toga, interakcija i suradnja učitelja, osobito ona u online zajednicama učenja je poprimila druge oblike. Primat su preuzeli digitalni alati kao što su videokonferencije, chatovi, forumi za raspravu, društvene mreže, e- pošte itd. Putem njih učitelji ostvaruju međusobnu suradnju koja dovodi do razmjene ideja, rješavanja problema, kritičkog osvrta i unaprjeđivanja nastavne prakse. Važnost takvih zajednica je i u tome što omogućavaju suradnju koju inače otežavaju geografske ili institucionalne barijere.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2018-01-8363 - Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području (SURFPRIMA) (Bognar, Branko, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu
Profili:
Ana Mirosavljević
(autor)