Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1212670

Nastava prirodoslovlja u doba pandemije COVID-19


Mirosavljević, Ana
Nastava prirodoslovlja u doba pandemije COVID-19 // Kultura suvremene škole. Zbornik radova Prvog znanstvenog kolokvija Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole / Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 157-167 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1212670 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastava prirodoslovlja u doba pandemije COVID-19
(Science teaching during the COVID-19 pandemic)

Autori
Mirosavljević, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kultura suvremene škole. Zbornik radova Prvog znanstvenog kolokvija Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole / Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 157-167

ISBN
978-953-314-165-7

Skup
1. znanstveni kolokvij Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole = 1st academic colloquium of the postgraduate university study programme Pedagogy and Contemporary School Culture

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.06.2021. - 05.06.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
digitalne platforme ; nastava prirodoslovlja ; pandemija COVID-19 ; učenik ; učitelj
(digital platforms ; pandemic COVID-19 ; science teaching ; student ; teacher)

Sažetak
Obrazovanje je ključno za budući razvoj svake zemlje i sustava u cjelini. U kontekstu globalnih društvenih promjena izazvanih pandemijom COVID-19 došlo je do brojnih izmjena i izazova u obrazovnom sustavu. Učitelji su prolazili i prolaze kroz posebno nesigurno vrijeme u pogledu svog profesionalnog života i rada. Osobito se to odrazilo na način održavanja nastave prirodoslovlja koji inače podrazumijeva izvođenje praktičnih i istraživačkih aktivnosti uz mnoštvo interaktivnog rada, što je u online verziji nastave bilo otežano provoditi. Ova studija naglašava prednosti i nedostatke online nastave prirodoslovlja u vrijeme fizičkog zatvaranja škola te značajke učenja i poučavanja prirodoslovlja na daljinu. Nadalje, analizira načine na koje su se nove okolnosti odrazile na učenike, učitelje i općenito područje prirodnih znanosti te donosi moguće sugestije za učinkovitiju nastavu prirodoslovlja tijekom online nastave i nakon završetka pandemije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
IP-2018-01-8363 - Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području (SURFPRIMA) (Bognar, Branko, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Ana Mirosavljević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Mirosavljević, Ana
Nastava prirodoslovlja u doba pandemije COVID-19 // Kultura suvremene škole. Zbornik radova Prvog znanstvenog kolokvija Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole / Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 157-167 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mirosavljević, A. (2022) Nastava prirodoslovlja u doba pandemije COVID-19. U: Sablić, M., Žižanović, S. & Mirosavljević, A. (ur.)Kultura suvremene škole. Zbornik radova Prvog znanstvenog kolokvija Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole.
@article{article, author = {Mirosavljevi\'{c}, Ana}, year = {2022}, pages = {157-167}, keywords = {digitalne platforme, nastava prirodoslovlja, pandemija COVID-19, u\v{c}enik, u\v{c}itelj}, isbn = {978-953-314-165-7}, title = {Nastava prirodoslovlja u doba pandemije COVID-19}, keyword = {digitalne platforme, nastava prirodoslovlja, pandemija COVID-19, u\v{c}enik, u\v{c}itelj}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mirosavljevi\'{c}, Ana}, year = {2022}, pages = {157-167}, keywords = {digital platforms, pandemic COVID-19, science teaching, student, teacher}, isbn = {978-953-314-165-7}, title = {Science teaching during the COVID-19 pandemic}, keyword = {digital platforms, pandemic COVID-19, science teaching, student, teacher}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font