Pregled bibliografske jedinice broj: 1212670
Nastava prirodoslovlja u doba pandemije COVID-19
Nastava prirodoslovlja u doba pandemije COVID-19 // Kultura suvremene škole. Zbornik radova Prvog znanstvenog kolokvija Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole / Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 157-167 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1212670 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava prirodoslovlja u doba pandemije COVID-19
(Science teaching during the COVID-19 pandemic)
Autori
Mirosavljević, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kultura suvremene škole. Zbornik radova Prvog znanstvenog kolokvija Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole
/ Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 157-167
ISBN
978-953-314-165-7
Skup
1. znanstveni kolokvij Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole = 1st academic colloquium of the postgraduate university study programme Pedagogy and Contemporary School Culture
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.06.2021. - 05.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
digitalne platforme ; nastava prirodoslovlja ; pandemija COVID-19 ; učenik ; učitelj
(digital platforms ; pandemic COVID-19 ; science teaching ; student ; teacher)
Sažetak
Obrazovanje je ključno za budući razvoj svake zemlje i sustava u cjelini. U kontekstu globalnih društvenih promjena izazvanih pandemijom COVID-19 došlo je do brojnih izmjena i izazova u obrazovnom sustavu. Učitelji su prolazili i prolaze kroz posebno nesigurno vrijeme u pogledu svog profesionalnog života i rada. Osobito se to odrazilo na način održavanja nastave prirodoslovlja koji inače podrazumijeva izvođenje praktičnih i istraživačkih aktivnosti uz mnoštvo interaktivnog rada, što je u online verziji nastave bilo otežano provoditi. Ova studija naglašava prednosti i nedostatke online nastave prirodoslovlja u vrijeme fizičkog zatvaranja škola te značajke učenja i poučavanja prirodoslovlja na daljinu. Nadalje, analizira načine na koje su se nove okolnosti odrazile na učenike, učitelje i općenito područje prirodnih znanosti te donosi moguće sugestije za učinkovitiju nastavu prirodoslovlja tijekom online nastave i nakon završetka pandemije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2018-01-8363 - Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području (SURFPRIMA) (Bognar, Branko, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu
Profili:
Ana Mirosavljević
(autor)