Pregled bibliografske jedinice broj: 1212623
Učinkovite interakcije u online zajednici učenja
Učinkovite interakcije u online zajednici učenja // Prvi znanstveni kolokvij Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole: Kultura suvremene škole. Knjiga sažetaka / Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 22-23 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1212623 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinkovite interakcije u online zajednici učenja
(Effective interactions in online learning
communities)
Autori
Mirosavljević, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Prvi znanstveni kolokvij Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole: Kultura suvremene škole. Knjiga sažetaka
/ Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021, 22-23
ISBN
978-953-314-139-8
Skup
1. znanstveni kolokvij Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole = 1st academic colloquium of the postgraduate university study programme Pedagogy and Contemporary School Culture
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.06.2021. - 05.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
komunikacija ; online učenje ; suradnja ; učitelj ; zajednica profesionalnog učenja
(collaboration ; communication ; online learning ; professional learning community ; teacher)
Sažetak
U težnji za djelotvornim pristupom profesionalnom razvoju online zajednice učenja stvaraju mogućnosti učenja za učitelje, presudnog za njihov kontinuirani razvoj i poboljšanje ishoda učenja učenika. Učinkovitost online zajednica profesionalnog učenja značajno ovisi o opsegu i motivaciji učenja učitelja. Ubrzani razvoj tehnologije je promijenio način rada i komuniciranja ljudi u mnogim segmentima društva. Digitalna transformacija obrazovanja dodatno je pospješena krizom uzrokovanom pandemijom COVID-19. Slijedom toga, interakcija i suradnja učitelja, osobito ona u online zajednicama učenja je poprimila druge oblike. Primat su preuzeli digitalni alati kao što su videokonferencije, chatovi, forumi za raspravu, društvene mreže, e- pošte, itd. Putem njih učitelji ostvaruju međusobnu suradnju koja dovodi do razmjene ideja, rješavanja problema, kritičkog osvrta i unaprjeđivanja nastavne prakse. Važnost takvih zajednica je i u tome što omogućavaju suradnju koju inače otežavaju geografske ili institucionalne barijere.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2018-01-8363 - Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području (SURFPRIMA) (Bognar, Branko, HRZZ - 2018-01) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu
Profili:
Ana Mirosavljević
(autor)