Pregled bibliografske jedinice broj: 1212425
Motivacija studenata ekonomike poduzetništva na Veleučilištu "Nikola Tesla" za učenje stranog jezika struke
Motivacija studenata ekonomike poduzetništva na Veleučilištu "Nikola Tesla" za učenje stranog jezika struke // Učitelj između tradicije i suvremenosti The teacher - between tradition and modernity
Gospić, Hrvatska, 2019. str. 107-118 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1212425 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija studenata ekonomike
poduzetništva na
Veleučilištu "Nikola Tesla" za učenje
stranog
jezika struke
(Motivation of economics of
entrepreneurship
students at the University of Applied
sciences
"Nikola Tesla"for professional language
learning)
Autori
Čuljat, Slađana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Učitelj između tradicije i suvremenosti The teacher - between tradition and modernity
/ - , 2019, 107-118
ISBN
978-953-331-325-2
Skup
6. Dani Šime i Ante Starčevića: Učitelj - između tradicije i suvremenosti = The teacher between tradition and modernity
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 24.05.2019. - 25.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
integrativna motivacija, instrumentalna motivacija, stavovi, engleski jezik struke, studenti
(integrative motivation, instrumental motivation, attitudes, profes-sional English language, students)
Sažetak
Stjecanje znanja iz područja stranog (ovdje engleskog) jezika struke danas više nije samo prednost, već nužnost za opstanak u modernom poslovnom svijetu. Učenje stranog jezika je postupni proces, u kojem je motivacija glavni princip za učenje. U ovom radu prikazano je istraživanje o motiviranosti studenata i njihov stav prema učenju engleskog jezika struke. Cilj je ovog rada utvrditi vrstu motivacije studenata za učenje engleskog jezika struke. Polazi se od pretpostavke da su studenti više vođeni instrumentalnom motivacijom kako bi postigli određeni cilj, npr. prednost pri zapošljavanju, bolju ocjenu na završnom ispitu, u odnosu na integrativnu motivaciju koja iskazuje zanimanje za kulturu jezika koji se uči, lakše uklapanje u društvenu zajednicu toga govornog područja (Gardner 2007). Istraživanje je provedeno među 42 studenta ekonomike poduzetništva na Veleučilištu „Nikola Tesla“ u Gospiću, na temelju anketnog upitnika u kojem su studenti odgovarali na različite tvrdnje pomoću Likertove skale od pet stupnjeva. Analizom stavova ustanovljeno je da su studenti podjednako vođeni i instrumentalnom i integrativnom motivacijom, što je izvrstan preduvjet za uspješno svladavanje stranog (engleskog) jezika struke te njegove uspješne primjene u praksi
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija