Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1212280

Aktivno učenje i uloga nastavnika


Grakalić Plenković, Sanja
Aktivno učenje i uloga nastavnika // Državni stručni skup za učitelje i nastavnike hrvatskoga jezika
Zagreb, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1212280 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Aktivno učenje i uloga nastavnika
(Active learning - the role of the teacher)

Autori
Grakalić Plenković, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Državni stručni skup za učitelje i nastavnike hrvatskoga jezika

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 02.09.2022

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
aktivno učenje, nastavnik
(active learning, teacher)

Sažetak
U radu se opisuju zahtjevi koje aktivno učenje i aktivna nastava, potičući razvoj kritičkoga mišljenja, predmeću pred nastavnika kako bi učinkovito poučavao i motivirao učenike za učenje. Navode se razne tehnike učenja, kao i prijedlozi kako njima poticati aktivno učenje. Posebno se ističe važnost aktivnog učenja u obrazovanju studenata nastavničkih smjerova. To stoga što će oni, kao budući nastavnici, raditi s djecom i mladim ljudima i tako prenositi modele poučavanja i učenja kojima su svjedočili ili u kojima su se okušali i sami, kako bi iskustvenim učenjem potaknute ideje i stvaralaštvo mogli dalje razvijati i primjenjivati sa svojim učenicima. Nadalje se ističe važnost suradničkog i vođenog istraživačkog učenja, s osobitim naglaskom na segment informacijske pismenosti, budući da aktivno učenje podrazumijeva visok stupanj samostalnosti učenika/studenata te poznavanje i primjenu strategija i vještina koje omogućuju uočavanje bitnog u pronalaženju, analizi i usporedbi informacija. Navedeno je potkrijepljeno primjerima koji opisuju na koji način se studenti pripremaju za školsku praksu i svoje prve satove, kao i što bilježe u evaluacijama, kako bi njihov rad kao budućih nastavnika postao pretpostavkom za učenje i inicijaciju stvaralaštva kod učenika, a oni, kao budući nastavnici, postali odgovor na zahtjeve suvremene škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Sanja Grakalić Plenković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grakalić Plenković, Sanja
Aktivno učenje i uloga nastavnika // Državni stručni skup za učitelje i nastavnike hrvatskoga jezika
Zagreb, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)
Grakalić Plenković, S. (2022) Aktivno učenje i uloga nastavnika. U: Državni stručni skup za učitelje i nastavnike hrvatskoga jezika.
@article{article, author = {Grakali\'{c} Plenkovi\'{c}, Sanja}, year = {2022}, keywords = {aktivno u\v{c}enje, nastavnik}, title = {Aktivno u\v{c}enje i uloga nastavnika}, keyword = {aktivno u\v{c}enje, nastavnik}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Grakali\'{c} Plenkovi\'{c}, Sanja}, year = {2022}, keywords = {active learning, teacher}, title = {Active learning - the role of the teacher}, keyword = {active learning, teacher}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font