Pregled bibliografske jedinice broj: 1212106
Uloga interkulturalne kompetencije u podučavanju engleskog i njemačkog jezika
Uloga interkulturalne kompetencije u podučavanju engleskog i njemačkog jezika // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 11 (2020), 39-44 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1212106 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga interkulturalne kompetencije u podučavanju
engleskog i njemačkog jezika
(The role of intercultural competence in teaching
English and German language)
Autori
Lemić stagličić, Anita ; Lemić, Nikola
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 11
(2020);
39-44
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Podučavanje stranih jezika, engleski jezik, njemački jezik, Erasmus, studentska razmjena, interkulturalna komunikacija
(foreign language teaching, English language, German language, Erasmus, student exchange, intercultural communication)
Sažetak
Većina profesora se i dalje oslanja na frontalni pristup predavanju, po već uhodanim parametrima: učitelj govori, učenik sluša. Promjena pristupa u predavanju vidi se ponajviše u nastavi engleskog i njemačkog jezika. ulaskom u EU, Republici Hrvatskoj su se otvorila mnoga vrata, što je najviše vidljivo u visokoškolskom obrazovanju. Bologna i Erasmus u potpunosti su izmijenili poznate studije i uveli studente u sustav u kojem konačno mogu biti valjano vrednovani i mogu ponuditi svoja znanja na europskom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti