Pregled bibliografske jedinice broj: 1212027
Analiza utjecaja odabira hiperparametara na kolaborativno učenje
Analiza utjecaja odabira hiperparametara na kolaborativno učenje, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet Elektrotehnike i Računarstva, Zagreb
CROSBI ID: 1212027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza utjecaja odabira hiperparametara na kolaborativno učenje
(Analyzing the Influence of Hyperparameters on Federated Learning)
Autori
Ivan Pikelj
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet Elektrotehnike i Računarstva
Mjesto
Zagreb
Datum
07.07
Godina
2020
Stranica
39
Mentor
Pintar, Damir
Ključne riječi
Kolaborativno učenje ; Federirano učenje ; strojno učenje ; distribuirani sustav
(Federated Learning ; Collaborative learning ; machine learning ; distributed system)
Sažetak
Kolaborativno učenje je novi pristup treniranju modela umjetne inteligencije na distribuiranim podacima i uređajima. Ovakvim pristupom podaci ostaju pohranjeni lokalno i time se čuva privatnost. Treniranje modela u tako heterogenom sustavu dovodi do novih izazova različitih od već dobro utvrđenih metoda. U radu su opisane uobičajene metode kolaborativnog procesa, a dokaz koncepta ukazuje na utjecaj hiperparametara na proces. Dokaz koncepta pokazuje izazove koji se mogu pojaviti u procesu treniranja nad akademskim podacima kategorizacije MNIST brojeva i kako ih se može ublažiti dobrim odabirom hiperparametara, ovisno o problemu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Profili:
Damir Pintar
(mentor)