Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1211884

Prednosti uvođenja trgovačke marke na tržišno pozicioniranje i održivi razvoj


Jovićević Simin, Marina; Jurković, Martina; Živkucin, Slobodan
Prednosti uvođenja trgovačke marke na tržišno pozicioniranje i održivi razvoj // Međunarodna naučno-stručna konferencija „Inovacijama do održivog razvoja“ / Brzaković, Tomislav (ur.).
Beograd: Fakultet za primijenjeni menadžment, ekonomiju i financije (MEF), 2017. str. 197-205 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1211884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prednosti uvođenja trgovačke marke na tržišno pozicioniranje i održivi razvoj
(Advantages of Introduction of Private (Commercial) Mark on Market Positioning and Sustainable Development)

Autori
Jovićević Simin, Marina ; Jurković, Martina ; Živkucin, Slobodan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Međunarodna naučno-stručna konferencija „Inovacijama do održivog razvoja“ / Brzaković, Tomislav - Beograd : Fakultet za primijenjeni menadžment, ekonomiju i financije (MEF), 2017, 197-205

ISBN
978-86-84531-30-0

Skup
Međunarodna naučno-stručna konferencija „Inovacijama do održivog razvoja“

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 07.12.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
trgovačke marke ; tržišno pozicioniranje ; maloprodajni lanci ; održivi razvoj
(trademarks ; market positioning ; retail chains ; sustainable development)

Sažetak
Početkom 20. veka trgovci su prepoznali važnost trgovačkih marki za postizanje većeg tržišnog učešća u odnosu na proizvođačke marke. U cilju boljeg tržišnog pozicioniranja, trgovci su ušli u direktnu konkurentsku borbu sa proizvođačima nacionalnih marki.Trgovačke marke u savremenom svetu postale su nezaobilazan deo većine kategorija robe široke potrošnje, a posebno su razvijene u prehrambenom sektoru. Vodeći svetski globalni maloprodajni lanci, kao što su Carrefour, Wall-Mart i Tesco, postaju glavni promoteri trgovačkih marki u gotovo svim kategorijama robe široke potrošnje, te se sve više proširuju na različite tržišne segmente i različite zemlje. U proteklih desetak godina trgovačke marke ostvaruju kontinuirani rast i sve veći tržišni udeo u svetu, pa tako i u Srbiji.Za Delhaize Group se može reći da je vodeća kompanija po uvođenju trgovačkih marki u svoj asortiman, a koje su uticale na pridobijanje pažnje i poverenja velikog broja potrošača na tržištu Srbije. Delhaize Srbija ima 7 trgovinskih marki (Bio, Premia, Od naše zemlje, Care, Home, Delhaize 365, Taste of inspirations) koje obuhvataju različite kategorije proizvoda i koje plasira kroz 3 maloprodajna formata ( Maxi, Tempo, Shop & Go)

Izvorni jezik
Ostalo

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište PAR

Profili:

Avatar Url Martina Jurković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jovićević Simin, Marina; Jurković, Martina; Živkucin, Slobodan
Prednosti uvođenja trgovačke marke na tržišno pozicioniranje i održivi razvoj // Međunarodna naučno-stručna konferencija „Inovacijama do održivog razvoja“ / Brzaković, Tomislav (ur.).
Beograd: Fakultet za primijenjeni menadžment, ekonomiju i financije (MEF), 2017. str. 197-205 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jovićević Simin, M., Jurković, M. & Živkucin, S. (2017) Prednosti uvođenja trgovačke marke na tržišno pozicioniranje i održivi razvoj. U: Brzaković, T. (ur.)Međunarodna naučno-stručna konferencija „Inovacijama do održivog razvoja“.
@article{article, author = {Jovi\'{c}evi\'{c} Simin, Marina and Jurkovi\'{c}, Martina and \v{Z}ivkucin, Slobodan}, editor = {Brzakovi\'{c}, T.}, year = {2017}, pages = {197-205}, keywords = {trgova\v{c}ke marke, tr\v{z}i\v{s}no pozicioniranje, maloprodajni lanci, odr\v{z}ivi razvoj}, isbn = {978-86-84531-30-0}, title = {Prednosti uvo\djenja trgova\v{c}ke marke na tr\v{z}i\v{s}no pozicioniranje i odr\v{z}ivi razvoj}, keyword = {trgova\v{c}ke marke, tr\v{z}i\v{s}no pozicioniranje, maloprodajni lanci, odr\v{z}ivi razvoj}, publisher = {Fakultet za primijenjeni menad\v{z}ment, ekonomiju i financije (MEF)}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Jovi\'{c}evi\'{c} Simin, Marina and Jurkovi\'{c}, Martina and \v{Z}ivkucin, Slobodan}, editor = {Brzakovi\'{c}, T.}, year = {2017}, pages = {197-205}, keywords = {trademarks, market positioning, retail chains, sustainable development}, isbn = {978-86-84531-30-0}, title = {Advantages of Introduction of Private (Commercial) Mark on Market Positioning and Sustainable Development}, keyword = {trademarks, market positioning, retail chains, sustainable development}, publisher = {Fakultet za primijenjeni menad\v{z}ment, ekonomiju i financije (MEF)}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font