Pregled bibliografske jedinice broj: 1211884
Prednosti uvođenja trgovačke marke na tržišno pozicioniranje i održivi razvoj
Prednosti uvođenja trgovačke marke na tržišno pozicioniranje i održivi razvoj // Međunarodna naučno-stručna konferencija „Inovacijama do održivog razvoja“ / Brzaković, Tomislav (ur.).
Beograd: Fakultet za primijenjeni menadžment, ekonomiju i financije (MEF), 2017. str. 197-205 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1211884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prednosti uvođenja trgovačke marke na tržišno
pozicioniranje i održivi razvoj
(Advantages of Introduction of Private (Commercial)
Mark on Market Positioning and Sustainable
Development)
Autori
Jovićević Simin, Marina ; Jurković, Martina ; Živkucin, Slobodan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodna naučno-stručna konferencija „Inovacijama do održivog razvoja“
/ Brzaković, Tomislav - Beograd : Fakultet za primijenjeni menadžment, ekonomiju i financije (MEF), 2017, 197-205
ISBN
978-86-84531-30-0
Skup
Međunarodna naučno-stručna konferencija „Inovacijama do održivog razvoja“
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 07.12.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
trgovačke marke ; tržišno pozicioniranje ; maloprodajni lanci ; održivi razvoj
(trademarks ; market positioning ; retail chains ; sustainable development)
Sažetak
Početkom 20. veka trgovci su prepoznali važnost trgovačkih marki za postizanje većeg tržišnog učešća u odnosu na proizvođačke marke. U cilju boljeg tržišnog pozicioniranja, trgovci su ušli u direktnu konkurentsku borbu sa proizvođačima nacionalnih marki.Trgovačke marke u savremenom svetu postale su nezaobilazan deo većine kategorija robe široke potrošnje, a posebno su razvijene u prehrambenom sektoru. Vodeći svetski globalni maloprodajni lanci, kao što su Carrefour, Wall-Mart i Tesco, postaju glavni promoteri trgovačkih marki u gotovo svim kategorijama robe široke potrošnje, te se sve više proširuju na različite tržišne segmente i različite zemlje. U proteklih desetak godina trgovačke marke ostvaruju kontinuirani rast i sve veći tržišni udeo u svetu, pa tako i u Srbiji.Za Delhaize Group se može reći da je vodeća kompanija po uvođenju trgovačkih marki u svoj asortiman, a koje su uticale na pridobijanje pažnje i poverenja velikog broja potrošača na tržištu Srbije. Delhaize Srbija ima 7 trgovinskih marki (Bio, Premia, Od naše zemlje, Care, Home, Delhaize 365, Taste of inspirations) koje obuhvataju različite kategorije proizvoda i koje plasira kroz 3 maloprodajna formata ( Maxi, Tempo, Shop & Go)
Izvorni jezik
Ostalo
Znanstvena područja
Ekonomija