Pregled bibliografske jedinice broj: 1211855
Poučavanje folklornih plesnih sadržaja djece predškolske dobi
Poučavanje folklornih plesnih sadržaja djece predškolske dobi // Zbornik radova međunarodnog znanstveno-stručnog skupa 30. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske: "Kineziologija u Europi Izazovi promjena" / Leko, G. (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2022. str. 788-795 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1211855 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poučavanje folklornih plesnih sadržaja djece predškolske dobi
(Children, dance, teaching methods, children)
Autori
Tičić, Ivana ; Alić, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova međunarodnog znanstveno-stručnog skupa 30. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske: "Kineziologija u Europi Izazovi promjena"
/ Leko, G. - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2022, 788-795
ISBN
978-953-317-070-1
Skup
30. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: Kineziologija u Europi Izazovi promjena: Međunarodni znanstveno- stručni skup
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 29.06.2022. - 02.07.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
djeca, ples, metodika poučavanja
(children, dance, teaching methods)
Sažetak
Sastavni dio plesnih struktura u predškolskoj dobi čine prirodni oblici kretanja i plesovi. U plesove se ubrajaju: dječji plesovi, jednostavne forme folklornih (narodnih) plesova, jednostavne forme društvenih plesova i jednostavne forme modernog plesa. Folklornim plesom djeca usklađuju i estetski oblikuju pokrete tijela ; koordiniraju ritmičke, vokalne i plesne potencijale ; potiču kreativnost i izražajnost ; učvršćuju samopouzdanje i međusobno uvažavanje kod djece ; razvijaju i senzibiliziraju osjećaj pripadnosti grupi. Folklorni plesni sadržaji omogućavaju djeci upoznavanje sa svojom tradicijom, kulturom i običajima te direktno utječu na očuvanje i prenošenje vlastite kulturne baštine. Primjena folklornih plesnih sadržaja u radu s djecom predškolske dobi u skladu je temeljnim vrijednostima Nacionalnoga kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje koje su usmjerene na cjeloviti osobni razvoj djeteta, čuvanje i razvijanje nacionalne, duhovne, materijalne i prirodne baštine Republike Hrvatske, na europski suživot te na stvaranje društva znanja i vrijednosti koje će omogućiti napredak i održivi razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija, Plesna umjetnost i umjetnost pokreta, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)