Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1211640

Kvaliteta kao kriterij za zaštitu i pozicioniranje žiga


Jovičević Simin, Marina; Kalinić, Miladin; Jurković, Martina
Kvaliteta kao kriterij za zaštitu i pozicioniranje žiga // Radovi šeste međunarodne znanstveno- stručne konferencije o leadershipu PILC 2017 Kreativno liderstvo / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2017. str. 234-244 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1211640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta kao kriterij za zaštitu i pozicioniranje žiga
(Quality as a Criteria for Trademark Protection and Positioning)

Autori
Jovičević Simin, Marina ; Kalinić, Miladin ; Jurković, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Radovi šeste međunarodne znanstveno- stručne konferencije o leadershipu PILC 2017 Kreativno liderstvo / Rosić, Vladimir - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2017, 234-244

ISBN
978-953-59508-0-6

Skup
Radovi šeste međunarodne znanstveno- stručne konferencije o leadershipu PILC 2017 Kreativno liderstvo

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.03.2017. - 25.03.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kvaliteta ; žig ; standardi kvalitete ; necjenovna konkurentnost ; tržišno pozicioniranje
(quality ; trademark ; quality standards ; non-price competitiveness ; market positioning)

Sažetak
U razvijenim zemljama uvelike se poštuje stav kako je kvaliteta najbolja investicija za jačanje konkurentske prednosti na domaćem i međunarodnom tržištu. Mjerilo uspjeha marketinške strategije svakog poduzeća je ponovna kupovina iste marke proizvoda i stvaranje lojalnosti kod potrošača. Kvaliteta kao necjenovni instrument konkurentnosti diktiran je prije svega zahtjevima tržišta. Necjenovni oblici konkurencije kao što su: zaštita žigova u području poljoprivrede i prehrambene industrije, poštovanje standarda kvalitete poljoprivredno prehrambenih proizvoda, zdravstvene sigurnosti, zaštite životnog prostora i vizualni identitet žiga predstavljaju imperative suvremenog poslovanja. Kvaliteta proizvoda, kao jedan od alternativnih načina za očuvanje postojećih, osvajanje novih tržišta i pribavljanje bolje pozicije u odnosu na konkurenciju, postiže se uvođenjem standarda kvalitete iz serije ISO 9000, ISO14000, HACCP i HALAL. Upravo, ova necjenovna konkurentnost otvara prostor za bolje pozicioniranje na tržištu jer značajno povećava komercijalnu vrijednost određenog proizvoda, a također, se postiže i čvršća veza s potrošačem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište PAR

Profili:

Avatar Url Martina Jurković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jovičević Simin, Marina; Kalinić, Miladin; Jurković, Martina
Kvaliteta kao kriterij za zaštitu i pozicioniranje žiga // Radovi šeste međunarodne znanstveno- stručne konferencije o leadershipu PILC 2017 Kreativno liderstvo / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2017. str. 234-244 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jovičević Simin, M., Kalinić, M. & Jurković, M. (2017) Kvaliteta kao kriterij za zaštitu i pozicioniranje žiga. U: Rosić, V. (ur.)Radovi šeste međunarodne znanstveno- stručne konferencije o leadershipu PILC 2017 Kreativno liderstvo.
@article{article, author = {Jovi\v{c}evi\'{c} Simin, Marina and Kalini\'{c}, Miladin and Jurkovi\'{c}, Martina}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2017}, pages = {234-244}, keywords = {kvaliteta, \v{z}ig, standardi kvalitete, necjenovna konkurentnost, tr\v{z}i\v{s}no pozicioniranje}, isbn = {978-953-59508-0-6}, title = {Kvaliteta kao kriterij za za\v{s}titu i pozicioniranje \v{z}iga}, keyword = {kvaliteta, \v{z}ig, standardi kvalitete, necjenovna konkurentnost, tr\v{z}i\v{s}no pozicioniranje}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jovi\v{c}evi\'{c} Simin, Marina and Kalini\'{c}, Miladin and Jurkovi\'{c}, Martina}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2017}, pages = {234-244}, keywords = {quality, trademark, quality standards, non-price competitiveness, market positioning}, isbn = {978-953-59508-0-6}, title = {Quality as a Criteria for Trademark Protection and Positioning}, keyword = {quality, trademark, quality standards, non-price competitiveness, market positioning}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font