Pregled bibliografske jedinice broj: 1211640
Kvaliteta kao kriterij za zaštitu i pozicioniranje žiga
Kvaliteta kao kriterij za zaštitu i pozicioniranje žiga // Radovi šeste međunarodne znanstveno- stručne konferencije o leadershipu PILC 2017 Kreativno liderstvo / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2017. str. 234-244 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1211640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta kao kriterij za zaštitu i pozicioniranje
žiga
(Quality as a Criteria for Trademark Protection and
Positioning)
Autori
Jovičević Simin, Marina ; Kalinić, Miladin ; Jurković, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Radovi šeste međunarodne znanstveno- stručne konferencije o leadershipu PILC 2017 Kreativno liderstvo
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2017, 234-244
ISBN
978-953-59508-0-6
Skup
Radovi šeste međunarodne znanstveno- stručne konferencije o leadershipu PILC 2017 Kreativno liderstvo
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.03.2017. - 25.03.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kvaliteta ; žig ; standardi kvalitete ; necjenovna konkurentnost ; tržišno pozicioniranje
(quality ; trademark ; quality standards ; non-price competitiveness ; market positioning)
Sažetak
U razvijenim zemljama uvelike se poštuje stav kako je kvaliteta najbolja investicija za jačanje konkurentske prednosti na domaćem i međunarodnom tržištu. Mjerilo uspjeha marketinške strategije svakog poduzeća je ponovna kupovina iste marke proizvoda i stvaranje lojalnosti kod potrošača. Kvaliteta kao necjenovni instrument konkurentnosti diktiran je prije svega zahtjevima tržišta. Necjenovni oblici konkurencije kao što su: zaštita žigova u području poljoprivrede i prehrambene industrije, poštovanje standarda kvalitete poljoprivredno prehrambenih proizvoda, zdravstvene sigurnosti, zaštite životnog prostora i vizualni identitet žiga predstavljaju imperative suvremenog poslovanja. Kvaliteta proizvoda, kao jedan od alternativnih načina za očuvanje postojećih, osvajanje novih tržišta i pribavljanje bolje pozicije u odnosu na konkurenciju, postiže se uvođenjem standarda kvalitete iz serije ISO 9000, ISO14000, HACCP i HALAL. Upravo, ova necjenovna konkurentnost otvara prostor za bolje pozicioniranje na tržištu jer značajno povećava komercijalnu vrijednost određenog proizvoda, a također, se postiže i čvršća veza s potrošačem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija