Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1211626

Učinkovitost e-mail marketinga za B2B i B2C poslovanja


Rogić, Monica; Lakić, Irina
Učinkovitost e-mail marketinga za B2B i B2C poslovanja // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2022 STRATEŠKO LIDERSTVO / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2022. str. 400-414 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1211626 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinkovitost e-mail marketinga za B2B i B2C poslovanja
(Efficiency of E-mail Marketing for B2B and B2C Business)

Autori
Rogić, Monica ; Lakić, Irina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2022 STRATEŠKO LIDERSTVO / Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2022, 400-414

ISBN
978-953-59508-9-9

Skup
11. međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu = 11th PAR International Leadership Conference (PILC 2022)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 01.04.2022. - 02.04.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
business ; B2B ; B2C ; marketing ; e-mail marketing

Sažetak
Marketing je prema svojim definicijama najviše fokusiran na potrošače, odnosno ciljanog kupca. S godinama su se mijenjale, odnosno širile vrste marketinga, danas se možda najmanje koriste kanala tradicionalnog marketinga, dok su digitalna i tehnološka napredovanja otvorile mnoge mogućnosti korištenja digitalnih alata i kanala kako bi poduzeća mogla brže i učinkovitije no ikada djelovati na tržištu, odnosno, komunicirati s javnosti. Poslovanja mogu biti usredotočena na druga poduzeća ili na pojedince, odnosno potrošače te se time razlikuju pod nazivima Business to business ili Business to customer. Sukladno tome, nisu sve marketing aktivnosti namijenjene za oba načina poslovanja, ali E-mail marketing zasigurno jest. U radu se razmatraju faktori kako i zašto koristiti E-mail marketing te koliko je on od značaja i učinkovitosti za poslovanje, kako u B2B, tako i B2C poduzećima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište PAR


Citiraj ovu publikaciju:

Rogić, Monica; Lakić, Irina
Učinkovitost e-mail marketinga za B2B i B2C poslovanja // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2022 STRATEŠKO LIDERSTVO / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2022. str. 400-414 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Rogić, M. & Lakić, I. (2022) Učinkovitost e-mail marketinga za B2B i B2C poslovanja. U: Nikolić, G. (ur.)Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2022 STRATEŠKO LIDERSTVO.
@article{article, author = {Rogi\'{c}, Monica and Laki\'{c}, Irina}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2022}, pages = {400-414}, keywords = {business, B2B, B2C, marketing, e-mail marketing}, isbn = {978-953-59508-9-9}, title = {U\v{c}inkovitost e-mail marketinga za B2B i B2C poslovanja}, keyword = {business, B2B, B2C, marketing, e-mail marketing}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rogi\'{c}, Monica and Laki\'{c}, Irina}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2022}, pages = {400-414}, keywords = {business, B2B, B2C, marketing, e-mail marketing}, isbn = {978-953-59508-9-9}, title = {Efficiency of E-mail Marketing for B2B and B2C Business}, keyword = {business, B2B, B2C, marketing, e-mail marketing}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font