Pregled bibliografske jedinice broj: 1211626
Učinkovitost e-mail marketinga za B2B i B2C poslovanja
Učinkovitost e-mail marketinga za B2B i B2C poslovanja // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2022 STRATEŠKO LIDERSTVO / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2022. str. 400-414 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1211626 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinkovitost e-mail marketinga za B2B i B2C
poslovanja
(Efficiency of E-mail Marketing for B2B and B2C
Business)
Autori
Rogić, Monica ; Lakić, Irina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2022 STRATEŠKO LIDERSTVO
/ Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2022, 400-414
ISBN
978-953-59508-9-9
Skup
11. međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu = 11th PAR International Leadership Conference (PILC 2022)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 01.04.2022. - 02.04.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
business ; B2B ; B2C ; marketing ; e-mail marketing
Sažetak
Marketing je prema svojim definicijama najviše fokusiran na potrošače, odnosno ciljanog kupca. S godinama su se mijenjale, odnosno širile vrste marketinga, danas se možda najmanje koriste kanala tradicionalnog marketinga, dok su digitalna i tehnološka napredovanja otvorile mnoge mogućnosti korištenja digitalnih alata i kanala kako bi poduzeća mogla brže i učinkovitije no ikada djelovati na tržištu, odnosno, komunicirati s javnosti. Poslovanja mogu biti usredotočena na druga poduzeća ili na pojedince, odnosno potrošače te se time razlikuju pod nazivima Business to business ili Business to customer. Sukladno tome, nisu sve marketing aktivnosti namijenjene za oba načina poslovanja, ali E-mail marketing zasigurno jest. U radu se razmatraju faktori kako i zašto koristiti E-mail marketing te koliko je on od značaja i učinkovitosti za poslovanje, kako u B2B, tako i B2C poduzećima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište PAR