Pregled bibliografske jedinice broj: 1211600
Inovacijske strategije poslovanja
Inovacijske strategije poslovanja // PILC 2021 - PAR International Leadership Conference "Liderstvo nakon COVID-a 19" / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 575-585 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1211600 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovacijske strategije poslovanja
(Innovation Business Strategies)
Autori
Juroš, Katia ; Veselica, Rozana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
PILC 2021 - PAR International Leadership Conference "Liderstvo nakon COVID-a 19"
/ Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2021, 575-585
ISBN
978-953-59508-8-2
Skup
10. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Liderstvo nakon COVID-a 19 (PILC 2021)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.05.2021. - 29.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Inovacije ; menadžment ; poduzetništvo ; poslovanje ; strategija
(Innovation ; management ; entrepreneurship ; business ; strategy)
Sažetak
Današnji poslovni svijet pred poduzetnike stavlja brojne izazove s kojima se moraju svakodnevno suočavati. Upravo zato, vrlo je bitno da svojim upravljanjem te pomoću određene strategije usmjere poduzeće na postizanje određenog cilja. Dobrim strategijskim menadžmentom usklađuje se rad pojedinih grupa unutar organizacije te ciljevi i prioriteti postaju jasniji. Čestim definiranjem poslovne strategije omogućuje se i razgovara o implementaciji novih inovativnih rješenja te kako se ona mogu prilagoditi pojedinim područjima organizacije kao što su marketing, poslovanje, financije te istraživanje i razvoj. Određene inovacije zahtijevaju i određene inovacijske strategije u poslovanju. One se razlikuju od mnogih poslovnih strategija zbog poteškoća u predviđanju koraka i učinka same inovacije na poslovanje. No tijekom više od dva desetljeća proučavanja i savjetovanja tvrtki u širokom spektru industrija, shvatilo se da tvrtke rijetko mijenjaju strategije što im otežava da svoje inovacijske pothvate usklade sa svojim poslovnim strategijama. Inovativne strategije su ključne te vode odluke o načinu korištenja resursa kako bi optimizirali produktivnost i omogućili izgradnju konkurentske prednosti na tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija