Pregled bibliografske jedinice broj: 1211593
Ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje
Ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje // PILC 2021 - PAR International Leadership Conference "Liderstvo nakon COVID-a 19" / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 310-326 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1211593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje
(Consumer Behavior in the Final Consumption Market)
Autori
Uzelac, Anamarija ; Andrić Maravić, Jadranka ; Bušljeta, Anela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
PILC 2021 - PAR International Leadership Conference "Liderstvo nakon COVID-a 19"
/ Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2021, 310-326
ISBN
978-953-59508-8-2
Skup
10. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Liderstvo nakon COVID-a 19 (PILC 2021)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.05.2021. - 29.05.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
tržište krajnje potrošnje ; kupovni proces ; postkupovna reakcija ; zadovoljstvo potrošača ; anketno istraživanje
(final consumption market ; purchasing process ; post-purchase reaction ; consumer satisfaction ; survey research)
Sažetak
Ponašanje kupca ili potrošača na tržištu krajnje potrošnje može se promatrati kao proces opskrbljivanja i konzumiranja određenog proizvoda, usluge ili informacije u svrhu zadovoljenja specifičnih želja i potreba pojedinca koji konačnu odluku o kupnji donosi ovisno o vlastitom društvenom i psihološkom profilu, odnosno pod utjecajem društvenog okruženja, te psiholoških čimbenika i individualnih obilježja. Kupovni proces na tržištu krajnje potrošnje započinje uočavanjem problema, odnosno potrebe za određenim proizvodom i/ili uslugom nakon čega kupac/potrošač traži informacije na temelju kojih može izvršiti procjenu alternativa kako bi donio što kvalitetniju odluku o kupnji koja će rezultirati zadovoljstvom ili nezadovoljstvom i odrediti slijed postkupovnih reakcija. Postkupovna reakcija kao usporedba stvarnih svojstava s očekivanim određuje hoće li kupac, odnosno potrošač kupnju ponoviti ili ne. Zadovoljstvo potrošača na tržištu krajnje potrošnje predstavlja konačni rezultat kupovnog procesa na tržištu krajnje potrošnje. U radu se prikazuju rezultati anketnog istraživanja o zadovoljstvu potrošača trgovačkim lancem Konzum provedenog među potrošačima krajnje potrošnje na području Ličko-senjske županije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija