Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1211593

Ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje


Uzelac, Anamarija; Andrić Maravić, Jadranka; Bušljeta, Anela
Ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje // PILC 2021 - PAR International Leadership Conference "Liderstvo nakon COVID-a 19" / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 310-326 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1211593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje
(Consumer Behavior in the Final Consumption Market)

Autori
Uzelac, Anamarija ; Andrić Maravić, Jadranka ; Bušljeta, Anela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
PILC 2021 - PAR International Leadership Conference "Liderstvo nakon COVID-a 19" / Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2021, 310-326

ISBN
978-953-59508-8-2

Skup
10. međunarodna znanstveno-stručna konferencija PAR International Leadership Conference: Liderstvo nakon COVID-a 19 (PILC 2021)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.05.2021. - 29.05.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
tržište krajnje potrošnje ; kupovni proces ; postkupovna reakcija ; zadovoljstvo potrošača ; anketno istraživanje
(final consumption market ; purchasing process ; post-purchase reaction ; consumer satisfaction ; survey research)

Sažetak
Ponašanje kupca ili potrošača na tržištu krajnje potrošnje može se promatrati kao proces opskrbljivanja i konzumiranja određenog proizvoda, usluge ili informacije u svrhu zadovoljenja specifičnih želja i potreba pojedinca koji konačnu odluku o kupnji donosi ovisno o vlastitom društvenom i psihološkom profilu, odnosno pod utjecajem društvenog okruženja, te psiholoških čimbenika i individualnih obilježja. Kupovni proces na tržištu krajnje potrošnje započinje uočavanjem problema, odnosno potrebe za određenim proizvodom i/ili uslugom nakon čega kupac/potrošač traži informacije na temelju kojih može izvršiti procjenu alternativa kako bi donio što kvalitetniju odluku o kupnji koja će rezultirati zadovoljstvom ili nezadovoljstvom i odrediti slijed postkupovnih reakcija. Postkupovna reakcija kao usporedba stvarnih svojstava s očekivanim određuje hoće li kupac, odnosno potrošač kupnju ponoviti ili ne. Zadovoljstvo potrošača na tržištu krajnje potrošnje predstavlja konačni rezultat kupovnog procesa na tržištu krajnje potrošnje. U radu se prikazuju rezultati anketnog istraživanja o zadovoljstvu potrošača trgovačkim lancem Konzum provedenog među potrošačima krajnje potrošnje na području Ličko-senjske županije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište PAR

Profili:

Avatar Url Anela Bušljeta (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Uzelac, Anamarija; Andrić Maravić, Jadranka; Bušljeta, Anela
Ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje // PILC 2021 - PAR International Leadership Conference "Liderstvo nakon COVID-a 19" / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2021. str. 310-326 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Uzelac, A., Andrić Maravić, J. & Bušljeta, A. (2021) Ponašanje potrošača na tržištu krajnje potrošnje. U: Nikolić, G. (ur.)PILC 2021 - PAR International Leadership Conference "Liderstvo nakon COVID-a 19".
@article{article, author = {Uzelac, Anamarija and Andri\'{c} Maravi\'{c}, Jadranka and Bu\v{s}ljeta, Anela}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2021}, pages = {310-326}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}te krajnje potro\v{s}nje, kupovni proces, postkupovna reakcija, zadovoljstvo potro\v{s}a\v{c}a, anketno istra\v{z}ivanje}, isbn = {978-953-59508-8-2}, title = {Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a na tr\v{z}i\v{s}tu krajnje potro\v{s}nje}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}te krajnje potro\v{s}nje, kupovni proces, postkupovna reakcija, zadovoljstvo potro\v{s}a\v{c}a, anketno istra\v{z}ivanje}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Uzelac, Anamarija and Andri\'{c} Maravi\'{c}, Jadranka and Bu\v{s}ljeta, Anela}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2021}, pages = {310-326}, keywords = {final consumption market, purchasing process, post-purchase reaction, consumer satisfaction, survey research}, isbn = {978-953-59508-8-2}, title = {Consumer Behavior in the Final Consumption Market}, keyword = {final consumption market, purchasing process, post-purchase reaction, consumer satisfaction, survey research}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font