Pregled bibliografske jedinice broj: 1211591
Menadžment za obrazovne sustave 21. stoljeća
Menadžment za obrazovne sustave 21. stoljeća // Računovodstvo i menadžment - RiM : 22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija : zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne multipoint video konferencije / Jurić, Đurđica ; Pušar Banović, Dolores (ur.).
Zagreb, 2021. str. 71-85 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1211591 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Menadžment za obrazovne sustave 21. stoljeća
Autori
Voloder, Ivica ; Papić, Milan ; Sučević, Danko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Računovodstvo i menadžment - RiM : 22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija : zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne multipoint video konferencije
/ Jurić, Đurđica ; Pušar Banović, Dolores - Zagreb, 2021, 71-85
ISBN
978-953-7828-30-1
Skup
22. međunarodna znanstvena i stručna konferencija: Računovodstvo i menadžment (RiM)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 09.09.2021. - 10.09.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Menadžment ; obrazovanje ; efikasnost ; upravljanje ; benchmarking ; privatno školstvo ; javno školstvo
(Management ; education ; efficiency ; organization ; benchmarking ; private education ; public education)
Sažetak
U nešto više od jednog stoljeća, menadžment, koji je prvenstveno bio orijentiran na poslovne sustave, ušao je i postao dominantan sustav za povećanje efikasnosti u državnim ustanovama, raznim agencijama, od sportskih i kulturnih do zdravstvenih institucija te sve više i u obrazovnim institucijama. Njegove osnovne funkcije, od planiranja, organiziranja, rukovođenja i kontrolinga, kroz različite tehnike pokazale su kako je moguće bilo koji sustav učiniti efikasnijim. Sam obrazovni sustav nekog društva smatra se u 21. stoljeću kao jedan od glavnih sustava s kojim se dotično društvo takmiči u današnjem globalnom svijetu. Pojam kvaliteta obrazovanja nije jednoznačan i varira od društva do društva zbog ekonomskih, kulturoloških, demografskih, socijalnih, političkih… prilika. Poseban izazov za svako društvo danas predstavlja odgovor na pitanje: Kako efikasno upravljati sa svakim od dijelova nekog obrazovnog sustava, od predškolskog, osnovnoškolskog, srednjoškolskog, visokoškolskog i na kraju cjeloživotnog obrazovanja kao vjerojatno najvažnijim dijelom za ovo stoljeće?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Svezak II, stručni radovi.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
RRIF Visoka škola za financijski menadžment, Zagreb,
Sveučilište Libertas