Pregled bibliografske jedinice broj: 1211517
Društvene mreže kao internetska trgovina Obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva
Društvene mreže kao internetska trgovina Obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva // Digitalizacija, nove tehnologije i informacijsko društvo u razvoju ruralnih krajeva, 4. međunarodna znanstveno-stručna konferencija / dr.sc. Vlatka Ružić, prof.v.š. (ur.).
Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2021. str. 30-37 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1211517 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvene mreže kao internetska trgovina Obiteljskog
poljoprivrednog gospodarstva
(Social network as a webshop for Family farm)
Autori
Vičić, Mile ; Vinšalek Stipić, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Digitalizacija, nove tehnologije i informacijsko društvo u razvoju ruralnih krajeva, 4. međunarodna znanstveno-stručna konferencija
/ Dr.sc. Vlatka Ružić, prof.v.š. - Gospić : Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću, 2021, 30-37
ISBN
978-953-8234-07-1
Skup
4. međunarodna znanstveno-stručna konferencija: Digitalizacija, nove tehnologije i informacijsko društvo u razvoju ruralnih krajeva
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 23.06.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
OPG, društvene mreže, internetska prodaja
(family farm, social media, web shop)
Sažetak
Obiteljska poljoprivredna gospodarstva nositelj su održivog razvoja ruralnih područja. Područje Ličko-senjske županije ima velik broj OPG-ova s obzirom na broj kupaca za svoje proizvode, te je korištenje digitalnih kanala prodaje jedna od prilika kako mogu promovirati svoje proizvode i u konačnici ih prodavati. Društvene mreže se koriste u velikoj mjeri samo za promociju, upoznavanje s proizvodima, prikupljanje informacija od kupaca, a vrlo malo kao kanal prodaje, odnosno alat za realizaciju internetske trgovine. Pandemijske restrikcije potaknule su povećanje korištenja digitalnih alata u prodaji, ali ne u dovoljnoj mjeri i ne u potpunosti na primjeren način. U ovom radu prikazano je ispravno korištenje Facebook trgovine kao direktnog kanala distribucije poljoprivrednih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću