Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1211114

Važnost motivacije u procesu usvajanja i vrednovanja znanja


Došen, Ana; Lujić Pirc, Sanja; Kosovac, Ivana
Važnost motivacije u procesu usvajanja i vrednovanja znanja // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2022 STRATEŠKO LIDERSTVO / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škol PAR Rijeka, 2022. str. 473-479 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1211114 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost motivacije u procesu usvajanja i vrednovanja znanja
(The Importance of Motivation in the Process of Assessment and Evaluation of Knowledge)

Autori
Došen, Ana ; Lujić Pirc, Sanja ; Kosovac, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2022 STRATEŠKO LIDERSTVO / Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škol PAR Rijeka, 2022, 473-479

ISBN
978-953-59508-9-9

Skup
11. međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu = 11th PAR International Leadership Conference (PILC 2022)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 01.04.2022. - 02.04.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Motivacija ; Proces usvajanja znanja ; Vrednovanje znanja ; Zadaci objektivnog tipa
(Motivation ; Assessment of knowledge ; Evaluation of knowledge ; Objective type tasks)

Sažetak
Vrednovanje je važan dio obrazovnog procesa kojim se utvrđuje stupanj postignuća ciljeva obrazovanja i odgoja te utvrđuju postignuti ishodi učenja. To je sustavno prikupljanje podataka u procesu učenja i postignutoj razini kompetencija u skladu s unaprijed definiranim i prihvaćenim načinima, postupcima i elementima. Sastavnice vrednovanja su praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje. Praćenje je sustavno uočavanje i bilježenje zapažanja o postignutoj razini kompetencija i postavljenim zadacima definiranim nacionalnim i predmetnim kurikulumom, nastavnim planom i programom te strukovnim i školskim kurikulumom. Provjeravanje podrazumijeva procjenu postignute razine kompetencija u nastavnom predmetu ili području i drugim oblicima rada u školi tijekom školske godine. Ocjenjivanje podrazumijeva pridavanje brojčane ili opisne vrijednosti rezultatima praćenja i provjeravanja rada učenika prema sastavnicama ocjenjivanja. Kod obrazovanja odraslih vrednovanje može biti vanjsko (provode ga osobe i institucije koje nisu dijelom andragoškog ciklusa) te unutarnje (kada ga provode osobe koje su uključene u procese planiranja, organizacije i provedbe andragoškog ciklusa unutar ustanove u kojoj se ciklus provodi). Svrha rada je prikazati važnost motivacije u samom procesu usvajanja i vrednovanja znanja s primjenom na zadacima objektivnog tipa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište PAR

Profili:

Avatar Url Ivana Kosovac (autor)

Avatar Url Sanja Lujić Pirc (autor)

Avatar Url Ana Došen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Došen, Ana; Lujić Pirc, Sanja; Kosovac, Ivana
Važnost motivacije u procesu usvajanja i vrednovanja znanja // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2022 STRATEŠKO LIDERSTVO / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škol PAR Rijeka, 2022. str. 473-479 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Došen, A., Lujić Pirc, S. & Kosovac, I. (2022) Važnost motivacije u procesu usvajanja i vrednovanja znanja. U: Nikolić, G. (ur.)Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2022 STRATEŠKO LIDERSTVO.
@article{article, author = {Do\v{s}en, Ana and Luji\'{c} Pirc, Sanja and Kosovac, Ivana}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2022}, pages = {473-479}, keywords = {Motivacija, Proces usvajanja znanja, Vrednovanje znanja, Zadaci objektivnog tipa}, isbn = {978-953-59508-9-9}, title = {Va\v{z}nost motivacije u procesu usvajanja i vrednovanja znanja}, keyword = {Motivacija, Proces usvajanja znanja, Vrednovanje znanja, Zadaci objektivnog tipa}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kol PAR Rijeka}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Do\v{s}en, Ana and Luji\'{c} Pirc, Sanja and Kosovac, Ivana}, editor = {Nikoli\'{c}, G.}, year = {2022}, pages = {473-479}, keywords = {Motivation, Assessment of knowledge, Evaluation of knowledge, Objective type tasks}, isbn = {978-953-59508-9-9}, title = {The Importance of Motivation in the Process of Assessment and Evaluation of Knowledge}, keyword = {Motivation, Assessment of knowledge, Evaluation of knowledge, Objective type tasks}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kol PAR Rijeka}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font