Pregled bibliografske jedinice broj: 1211114
Važnost motivacije u procesu usvajanja i vrednovanja znanja
Važnost motivacije u procesu usvajanja i vrednovanja znanja // Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2022 STRATEŠKO LIDERSTVO / Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škol PAR Rijeka, 2022. str. 473-479 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1211114 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost motivacije u procesu usvajanja i vrednovanja
znanja
(The Importance of Motivation in the Process of
Assessment and Evaluation of Knowledge)
Autori
Došen, Ana ; Lujić Pirc, Sanja ; Kosovac, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu PILC 2022 STRATEŠKO LIDERSTVO
/ Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škol PAR Rijeka, 2022, 473-479
ISBN
978-953-59508-9-9
Skup
11. međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu = 11th PAR International Leadership Conference (PILC 2022)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 01.04.2022. - 02.04.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Motivacija ; Proces usvajanja znanja ; Vrednovanje znanja ; Zadaci objektivnog tipa
(Motivation ; Assessment of knowledge ; Evaluation of knowledge ; Objective type tasks)
Sažetak
Vrednovanje je važan dio obrazovnog procesa kojim se utvrđuje stupanj postignuća ciljeva obrazovanja i odgoja te utvrđuju postignuti ishodi učenja. To je sustavno prikupljanje podataka u procesu učenja i postignutoj razini kompetencija u skladu s unaprijed definiranim i prihvaćenim načinima, postupcima i elementima. Sastavnice vrednovanja su praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje. Praćenje je sustavno uočavanje i bilježenje zapažanja o postignutoj razini kompetencija i postavljenim zadacima definiranim nacionalnim i predmetnim kurikulumom, nastavnim planom i programom te strukovnim i školskim kurikulumom. Provjeravanje podrazumijeva procjenu postignute razine kompetencija u nastavnom predmetu ili području i drugim oblicima rada u školi tijekom školske godine. Ocjenjivanje podrazumijeva pridavanje brojčane ili opisne vrijednosti rezultatima praćenja i provjeravanja rada učenika prema sastavnicama ocjenjivanja. Kod obrazovanja odraslih vrednovanje može biti vanjsko (provode ga osobe i institucije koje nisu dijelom andragoškog ciklusa) te unutarnje (kada ga provode osobe koje su uključene u procese planiranja, organizacije i provedbe andragoškog ciklusa unutar ustanove u kojoj se ciklus provodi). Svrha rada je prikazati važnost motivacije u samom procesu usvajanja i vrednovanja znanja s primjenom na zadacima objektivnog tipa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište PAR