Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1210998

Turopolje – pedagoški resurs zavičajne izvanučioničke nastave


Domjanković, Helena
Turopolje – pedagoški resurs zavičajne izvanučioničke nastave, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji, Petrinja


CROSBI ID: 1210998 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Turopolje – pedagoški resurs zavičajne izvanučioničke nastave
(Turopolje area - a pedagogical resource of native extracurricular classes)

Autori
Domjanković, Helena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji

Mjesto
Petrinja

Datum
11.07

Godina
2018

Stranica
50

Mentor
Braičić, Zdenko

Ključne riječi
izvanučionička nastava ; zavičajna nastava ; Turopolje ; Priroda i društvo
(outdoor teaching ; local area ; Turopolje ; Nature and Society)

Sažetak
Zavičajna izvanučionička nastava uvelike pridonosi ostvarivanju nastavnih zadaća, a nadasve nastave Prirode i društva. U radu se analiziraju mogućnosti ostvarivanja izvanučioničke nastave na području Turopolja za učenike nižih razreda osnovne škole. Istraženi su prostorni resursi Turopolja u funkciji zavičajne izvanučioničke nastave: flora i fauna, reljef i hidrografija, kulturno-povijesni spomenici, ustanove, obiteljska poljoprivredna gospodarstva. Uza služenje relevantnom stručnom literaturom, i pretraživanje internetskih izvora, korištena je metoda intervjua. Kako bi se utvrdile mogućnosti ostvarivanja izvanučioničke nastave u zavičaju (Turopolje) provedeni su intervjui s učiteljicama i učiteljima turopoljskih osnovnih škola. Rezultatima je utvrđeno da učitelji misle da bi se izvanučionička nastava trebala provoditi češće. Znamenitosti koje učitelji posjećuju su uglavnom iste. Također, provedeni su intervjui s autorima radne bilježnice „Moj zavičaj“ koja značajno pridonosi ostvarivanju načela zavičajnosti u nižim razredima osnovne škole. Učitelji koji se koriste ovom radnom bilježnicom navode da im ona olakšava provođenje zavičajne nastave. U ovom radu se nalazi i pisana priprava koja je prijedlog moguće realizacije jednodnevne integrirane izvanučioničke nastave u Etno naselju „Novo Čiče“.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Geografija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zdenko Braičić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Domjanković, Helena
Turopolje – pedagoški resurs zavičajne izvanučioničke nastave, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji, Petrinja
Domjanković, H. (2018) 'Turopolje – pedagoški resurs zavičajne izvanučioničke nastave', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji, Petrinja.
@phdthesis{phdthesis, author = {Domjankovi\'{c}, Helena}, year = {2018}, pages = {50}, keywords = {izvanu\v{c}ioni\v{c}ka nastava, zavi\v{c}ajna nastava, Turopolje, Priroda i dru\v{s}tvo}, title = {Turopolje – pedago\v{s}ki resurs zavi\v{c}ajne izvanu\v{c}ioni\v{c}ke nastave}, keyword = {izvanu\v{c}ioni\v{c}ka nastava, zavi\v{c}ajna nastava, Turopolje, Priroda i dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Petrinja} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Domjankovi\'{c}, Helena}, year = {2018}, pages = {50}, keywords = {outdoor teaching, local area, Turopolje, Nature and Society}, title = {Turopolje area - a pedagogical resource of native extracurricular classes}, keyword = {outdoor teaching, local area, Turopolje, Nature and Society}, publisherplace = {Petrinja} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font