Pregled bibliografske jedinice broj: 1210993
Mogućnost učenja kroz igru u nastavi Prirode i društva
Mogućnost učenja kroz igru u nastavi Prirode i društva, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji, Petrinja
CROSBI ID: 1210993 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnost učenja kroz igru u nastavi Prirode i
društva
(The possibility of learning through play in the
Science and social studies class)
Autori
Tošić, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji
Mjesto
Petrinja
Datum
11.07
Godina
2018
Stranica
58
Mentor
Braičić, Zdenko
Ključne riječi
struktura igre ; didaktička igra ; Priroda i društva ; primjeri igara
(game structure ; didactic game ; Science and society ; examples of games)
Sažetak
Jedna od osnovnih značajki koja oblikuje čovjeka je homo ludens, čovjek koji se igra. Od samog rođenja čovjek istražuje sebe i svijet koji ga okružuje, a u tome značajnu ulogu ima igra. Igra je slobodna aktivnost i potreba djeteta kojoj je cilj u sebi samoj. Kao takva naglašava uživanje i zadovoljstvo bez obzira na ishod. Privlačna je i zabavna djeci te otkriva nove izglede prirodnog stjecanja znanja i odgojnog djelovanja. Cilj ovog diplomskog rada je prikazati mogućnosti učenja kroz igru u nastavi Prirode i društva. Kao takav, rad je koncipiran u nekoliko cjelina. U uvodu je ukratko opisano područje rada te su definirani pojmovi. U drugom poglavlju govori se definiciji igre i njenim karakteristikama. U radu je izloženo kako igra djeluje na razvoj djeteta i na odnose između djeteta i odraslog čovjeka. Objašnjavaju se i različite teorije igre od kojih je, za ovaj rad, najvažnija pedagoška teorija igre. Treće poglavlje govori o didaktičkim igrama u nastavi te o njihovoj podjeli. Četvrto poglavlje donosi različite mogućnosti učenja kroz igru u nastavi Prirode i društva od kojih se naglašava visoki obrazovni učinak igre te prilagođenost učenicima različitih sposobnosti i mogućnosti. Navode se brojni primjeri didaktičkih igara prema različitim autorima te primjeri nastavnih jedinica u kojima se mogu primijeniti. Također, u radu je prikazana zastupljenost didaktičkih igara u različitim udžbenicima i radnim bilježnicama za nastavu Prirode i društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija