Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1210993

Mogućnost učenja kroz igru u nastavi Prirode i društva


Tošić, Matea
Mogućnost učenja kroz igru u nastavi Prirode i društva, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji, Petrinja


CROSBI ID: 1210993 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnost učenja kroz igru u nastavi Prirode i društva
(The possibility of learning through play in the Science and social studies class)

Autori
Tošić, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji

Mjesto
Petrinja

Datum
11.07

Godina
2018

Stranica
58

Mentor
Braičić, Zdenko

Ključne riječi
struktura igre ; didaktička igra ; Priroda i društva ; primjeri igara
(game structure ; didactic game ; Science and society ; examples of games)

Sažetak
Jedna od osnovnih značajki koja oblikuje čovjeka je homo ludens, čovjek koji se igra. Od samog rođenja čovjek istražuje sebe i svijet koji ga okružuje, a u tome značajnu ulogu ima igra. Igra je slobodna aktivnost i potreba djeteta kojoj je cilj u sebi samoj. Kao takva naglašava uživanje i zadovoljstvo bez obzira na ishod. Privlačna je i zabavna djeci te otkriva nove izglede prirodnog stjecanja znanja i odgojnog djelovanja. Cilj ovog diplomskog rada je prikazati mogućnosti učenja kroz igru u nastavi Prirode i društva. Kao takav, rad je koncipiran u nekoliko cjelina. U uvodu je ukratko opisano područje rada te su definirani pojmovi. U drugom poglavlju govori se definiciji igre i njenim karakteristikama. U radu je izloženo kako igra djeluje na razvoj djeteta i na odnose između djeteta i odraslog čovjeka. Objašnjavaju se i različite teorije igre od kojih je, za ovaj rad, najvažnija pedagoška teorija igre. Treće poglavlje govori o didaktičkim igrama u nastavi te o njihovoj podjeli. Četvrto poglavlje donosi različite mogućnosti učenja kroz igru u nastavi Prirode i društva od kojih se naglašava visoki obrazovni učinak igre te prilagođenost učenicima različitih sposobnosti i mogućnosti. Navode se brojni primjeri didaktičkih igara prema različitim autorima te primjeri nastavnih jedinica u kojima se mogu primijeniti. Također, u radu je prikazana zastupljenost didaktičkih igara u različitim udžbenicima i radnim bilježnicama za nastavu Prirode i društva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zdenko Braičić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tošić, Matea
Mogućnost učenja kroz igru u nastavi Prirode i društva, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji, Petrinja
Tošić, M. (2018) 'Mogućnost učenja kroz igru u nastavi Prirode i društva', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji, Petrinja.
@phdthesis{phdthesis, author = {To\v{s}i\'{c}, Matea}, year = {2018}, pages = {58}, keywords = {struktura igre, didakti\v{c}ka igra, Priroda i dru\v{s}tva, primjeri igara}, title = {Mogu\'{c}nost u\v{c}enja kroz igru u nastavi Prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {struktura igre, didakti\v{c}ka igra, Priroda i dru\v{s}tva, primjeri igara}, publisherplace = {Petrinja} }
@phdthesis{phdthesis, author = {To\v{s}i\'{c}, Matea}, year = {2018}, pages = {58}, keywords = {game structure, didactic game, Science and society, examples of games}, title = {The possibility of learning through play in the Science and social studies class}, keyword = {game structure, didactic game, Science and society, examples of games}, publisherplace = {Petrinja} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font