Pregled bibliografske jedinice broj: 1210990
Gorski kotar - potencijal za izvanučioničku nastavu
Gorski kotar - potencijal za izvanučioničku nastavu, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji, Petrinja
CROSBI ID: 1210990 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Gorski kotar - potencijal za izvanučioničku nastavu
(Gorski kotar - potential for extracurricular
teaching)
Autori
Njegač, Ana Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji
Mjesto
Petrinja
Datum
13.07
Godina
2018
Stranica
62
Mentor
Braičić, Zdenko
Ključne riječi
izvanučionička nastava ; Gorski kotar ; sadržaj nastave Prirode i društva ; zavičaj
(out of classroom education ; area Gorski kotar ; content of teaching school subject Science and social studies ; homeland)
Sažetak
Izvanučionička nastava je oblik nastave izvan škole u kojem učenici uče otkrivanjem u neposrednoj okolini te primjenjuju stečeno znanje u svakodnevnim životnim situacijama. Gotovo svi nastavni sadržaji Prirode i društva mogu se provoditi kao izvanučionička nastava. Cilj je ovog rada istražiti koji bi se od tih nastavnih sadržaja mogli ostvariti u Gorskome kotaru, odnosno utvrditi koji su njegovi prirodni, geografski, kulturni i povijesni potencijali za organizaciju i provedbu takvog oblika nastave. U radu su predstavljeni sadržaji nastave Prirode i društva u školskim udžbenicima te geografski položaj Gorskog kotara, njegova prirodna, kulturna i povijesna baština te gospodarstvo. Usporednom analizom sadržaja nastave Prirode i društva i potencijala Gorskog kotara, utvrđeni su nastavni sadržaji ostvarivi u obliku izvanučioničke nastave i na kojim lokacijama. Osim istraživačkog dijela, predstavljeni su i definirani teorijski pojmovi iznaučioničke nastave. Rezultati istraživanja pokazuju da je najviše nastavnih sadržaja Prirode i društva, koje je moguće realizirati u prostoru Gorskog kotara, iz područja prirodoslovnih i geografskih tema te snalaženja u vremenu i povijesnih tema.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija