Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1210988

Percepcija nastavnog predmeta Priroda i društvo iz perspektive učitelja


Vidas, Ana
Percepcija nastavnog predmeta Priroda i društvo iz perspektive učitelja, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji, Petrinja


CROSBI ID: 1210988 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija nastavnog predmeta Priroda i društvo iz perspektive učitelja
(Perception of the subject Science and Social Studies from the teacher's perspective)

Autori
Vidas, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji

Mjesto
Petrinja

Datum
14.01

Godina
2019

Stranica
49

Mentor
Braičić, Zdenko

Ključne riječi
učitelji ; percepcija nastave ; metodika prirode i društva ; suvremena nastava
(teachers ; perception of teaching ; methods of Science ; contemporary teaching)

Sažetak
Rad se bavi percepcijom nastavnog predmeta Priroda i društvo od strane učitelja razredne nastave. U tu je svrhu 2018. godine provedeno anketno istraživanje u četiri osnovne škole Grada Zagreba. Prvi dio rada sadrži teorijski prikaz nastave prirode i društva. Daje se kraći pregled povijesti nastavnog predmeta Priroda i društva i njezin položaj u aktualnom nastavnom planu i programu za osnovnu školu. Poseban je naglasak stavljen na značajke suvremene nastave prirode i društva: kreativnost u nastavi, korelaciju i integraciju s drugim predmetima te projektnu nastavu. Ukazuje se i na primjenu nastavnih sredstava i pomagala te prostore izvođenja nastave. U drugom dijelu rada iznose se rezultati anketnog istraživanja. Između ostalog, spoznalo se kako se učitelji za nastavni sat pripremanju manje od jednog sata, a ponekad i kraće, i da se osjećaju kompetentnima za izvođenje nastave prirode i društva. Utvrđeno je da učitelji koriste suvremenu tehnologiju (računalo, projektor, PowerPoint prezentacije internet) te da nastavne sadržaje prirode i društva najčešće povezuju sa sadržajima Hrvatskoga jezika i Likovne kulture. Učitelji su izrazili i svoje nezadovoljstvo postojećim udžbenicima. Prema mišljenju učitelja, teškoće u razumijevanju sadržaja Prirode i društva dijelom proizlaze i iz suvremenog načina života u kojem učenici sve manje vremena borave u prirodi

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zdenko Braičić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidas, Ana
Percepcija nastavnog predmeta Priroda i društvo iz perspektive učitelja, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji, Petrinja
Vidas, A. (2019) 'Percepcija nastavnog predmeta Priroda i društvo iz perspektive učitelja', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji, Petrinja.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vidas, Ana}, year = {2019}, pages = {49}, keywords = {u\v{c}itelji, percepcija nastave, metodika prirode i dru\v{s}tva, suvremena nastava}, title = {Percepcija nastavnog predmeta Priroda i dru\v{s}tvo iz perspektive u\v{c}itelja}, keyword = {u\v{c}itelji, percepcija nastave, metodika prirode i dru\v{s}tva, suvremena nastava}, publisherplace = {Petrinja} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vidas, Ana}, year = {2019}, pages = {49}, keywords = {teachers, perception of teaching, methods of Science, contemporary teaching}, title = {Perception of the subject Science and Social Studies from the teacher's perspective}, keyword = {teachers, perception of teaching, methods of Science, contemporary teaching}, publisherplace = {Petrinja} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font