Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1210975

Kružno brendiranje Osijeka


Mijoč, Josipa
Kružno brendiranje Osijeka // Ars Meandrum / Horvat, Jasna ; Gotovac, Luka (ur.).
Osijek: Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, 2021. str. 7-24


CROSBI ID: 1210975 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kružno brendiranje Osijeka
(Circular branding of Osijek)

Autori
Mijoč, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Ars Meandrum

Urednik/ci
Horvat, Jasna ; Gotovac, Luka

Izdavač
Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji

Grad
Osijek

Godina
2021

Raspon stranica
7-24

ISBN
978-953-8416-02-6

Ključne riječi
kreativna industrija, kružna kreativnost, brendiranje, projektne aktivnosti
(creative industry, circular creativity, branding, project activities)

Sažetak
Brendiranje grada neizostavna je aktivnost suvremenog predstavljanja i poslovanja na globalnom tržištu. Uspješno brendirani gradovi postaju gradovima poželjnima za život, posjećivanje i potiču želju za poistovjećivanjem. Institut Andizet svojim je projektima znanstveno i umjetnički uspostavio gradski narativ koji u svom dužem izričaju glasi: grad obgrljen meandrom koji OSvaja, a u razdvojenim, kraćim formulacijama grad Osijek predstavlja kao – grad zagrljaj, grad meandar i grad koji OSvaja. Projektni rezultati Instituta Andizet uključuju kulturne i kreativne proizvode (književni tekst, film, fotografije, slike, izvedbeno-scenski nastup, glazba itd.) čime doprinose razvoju kreativne industrije grada Osijeka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Josipa Forjan (autor)

Avatar Url Jasna Horvat (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Mijoč, Josipa
Kružno brendiranje Osijeka // Ars Meandrum / Horvat, Jasna ; Gotovac, Luka (ur.).
Osijek: Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, 2021. str. 7-24
Mijoč, J. (2021) Kružno brendiranje Osijeka. U: Horvat, J. & Gotovac, L. (ur.) Ars Meandrum. Osijek, Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, str. 7-24.
@inbook{inbook, author = {Mijo\v{c}, Josipa}, year = {2021}, pages = {7-24}, keywords = {kreativna industrija, kru\v{z}na kreativnost, brendiranje, projektne aktivnosti}, isbn = {978-953-8416-02-6}, title = {Kru\v{z}no brendiranje Osijeka}, keyword = {kreativna industrija, kru\v{z}na kreativnost, brendiranje, projektne aktivnosti}, publisher = {Andizet – Institut za znanstvena i umjetni\v{c}ka istra\v{z}ivanja u kreativnoj industriji}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Mijo\v{c}, Josipa}, year = {2021}, pages = {7-24}, keywords = {creative industry, circular creativity, branding, project activities}, isbn = {978-953-8416-02-6}, title = {Circular branding of Osijek}, keyword = {creative industry, circular creativity, branding, project activities}, publisher = {Andizet – Institut za znanstvena i umjetni\v{c}ka istra\v{z}ivanja u kreativnoj industriji}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font