Pregled bibliografske jedinice broj: 1210975
Kružno brendiranje Osijeka
Kružno brendiranje Osijeka // Ars Meandrum / Horvat, Jasna ; Gotovac, Luka (ur.).
Osijek: Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, 2021. str. 7-24
CROSBI ID: 1210975 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kružno brendiranje Osijeka
(Circular branding of Osijek)
Autori
Mijoč, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Ars Meandrum
Urednik/ci
Horvat, Jasna ; Gotovac, Luka
Izdavač
Andizet – Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji
Grad
Osijek
Godina
2021
Raspon stranica
7-24
ISBN
978-953-8416-02-6
Ključne riječi
kreativna industrija, kružna kreativnost, brendiranje, projektne aktivnosti
(creative industry, circular creativity, branding, project activities)
Sažetak
Brendiranje grada neizostavna je aktivnost suvremenog predstavljanja i poslovanja na globalnom tržištu. Uspješno brendirani gradovi postaju gradovima poželjnima za život, posjećivanje i potiču želju za poistovjećivanjem. Institut Andizet svojim je projektima znanstveno i umjetnički uspostavio gradski narativ koji u svom dužem izričaju glasi: grad obgrljen meandrom koji OSvaja, a u razdvojenim, kraćim formulacijama grad Osijek predstavlja kao – grad zagrljaj, grad meandar i grad koji OSvaja. Projektni rezultati Instituta Andizet uključuju kulturne i kreativne proizvode (književni tekst, film, fotografije, slike, izvedbeno-scenski nastup, glazba itd.) čime doprinose razvoju kreativne industrije grada Osijeka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Glazbena umjetnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek