Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1210911

Istraživanje o strukturi korisnika usluga


Ciglar, Jakša; Poljičak, Alenka
Istraživanje o strukturi korisnika usluga // Učinkovito upravljanje promjenama - put do kvalitete ; 20. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 11. Međunarodni znanstveni i stručni skup Hrvatskog društva za kvalitetu / Knežević, Bojana ; Šiško Kuliš, Marija ; Babić, Tihomir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2022. str. 166-175 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1210911 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje o strukturi korisnika usluga
(Research on the structure of users of digital entertainment services in Croatia)

Autori
Ciglar, Jakša ; Poljičak, Alenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Učinkovito upravljanje promjenama - put do kvalitete ; 20. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 11. Međunarodni znanstveni i stručni skup Hrvatskog društva za kvalitetu / Knežević, Bojana ; Šiško Kuliš, Marija ; Babić, Tihomir - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2022, 166-175

Skup
20. Hrvatska konferencija o kvaliteti; 11. Međunarodni znanstveni i stručni skup Hrvatskog društva za kvalitetu

Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 05.05.2022. - 07.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kvaliteta ; digitalna zabava ; digitalne usluge ; upravljanje kvalitetom ; istraživanje tržišta ; COVID-19
(quality ; digital entertainment ; digital services ; quality management ; market analysis ; COVID-19)

Sažetak
Digitalna industrija zabave je brzo rastuća industrija koja se, uz oslanjanje na nove tehnologije, od vremena pandemije još intenzivnije razvija. Nudi različite sadržaje, od stvaranja vlastitih sadržaja na društvenim mrežama, gledanja serija i filmova, slušanja glazbe, igranja videoigara u visokodimenzioniranim vizualima i još mnogo toga, te na različite načine zadovoljava potrebe pojedinaca svih dobnih skupina. Konkurentnost u domeni digitalne zabave je iznimno visoka, te je pružateljima usluga korisno poznavati svoje korisnike, kako bi usmjereni na njihovo zadovoljstvo i potrebe mogli postići višu kvalitetu usluga, a time i veću profitabilnost. Razumijevanje gdje korisnici usluga digitalne zabave troše svoje vrijeme i novac pomaže u donošenju mnogih važnih poslovnih odluka, za sve one koji nude ove usluge na tržištu zabave, ali i svima koji koriste različite zabavne platforme za oglašavanje svojih proizvoda. U cilju spoznaje kakva je struktura korisnika različitih oblika digitalne zabave u Hrvatskoj, koje vrste digitalne zabave najbolje odgovaraju ispitanicima s obzirom na njihovu strukturu, provedeno je istraživanje na uzorku od preko 3000 ispitanika tijekom 2020 – 2021. godine. U ovom radu se daje jedinstveni uvid u rezultate istraživanja o analizi strukture potrošača i vrstama digitalne zabave koja se najčešće koriste u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Alenka Poljičak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ciglar, Jakša; Poljičak, Alenka
Istraživanje o strukturi korisnika usluga // Učinkovito upravljanje promjenama - put do kvalitete ; 20. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 11. Međunarodni znanstveni i stručni skup Hrvatskog društva za kvalitetu / Knežević, Bojana ; Šiško Kuliš, Marija ; Babić, Tihomir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2022. str. 166-175 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ciglar, J. & Poljičak, A. (2022) Istraživanje o strukturi korisnika usluga. U: Knežević, B., Šiško Kuliš, M. & Babić, T. (ur.)Učinkovito upravljanje promjenama - put do kvalitete ; 20. Hrvatska konferencija o kvaliteti i 11. Međunarodni znanstveni i stručni skup Hrvatskog društva za kvalitetu.
@article{article, author = {Ciglar, Jak\v{s}a and Polji\v{c}ak, Alenka}, year = {2022}, pages = {166-175}, keywords = {kvaliteta, digitalna zabava, digitalne usluge, upravljanje kvalitetom, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, COVID-19}, title = {Istra\v{z}ivanje o strukturi korisnika usluga}, keyword = {kvaliteta, digitalna zabava, digitalne usluge, upravljanje kvalitetom, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, COVID-19}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za kvalitetu (HDK)}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ciglar, Jak\v{s}a and Polji\v{c}ak, Alenka}, year = {2022}, pages = {166-175}, keywords = {quality, digital entertainment, digital services, quality management, market analysis, COVID-19}, title = {Research on the structure of users of digital entertainment services in Croatia}, keyword = {quality, digital entertainment, digital services, quality management, market analysis, COVID-19}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za kvalitetu (HDK)}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font