Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1210883

Novi mediji u nastavi Prirode i društva


Mladenović, Maja
Novi mediji u nastavi Prirode i društva, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji, Petrinja


CROSBI ID: 1210883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novi mediji u nastavi Prirode i društva
(New media in teaching of Science)

Autori
Mladenović, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji

Mjesto
Petrinja

Datum
29.06

Godina
2020

Stranica
57

Mentor
Braičić, Zdenko

Ključne riječi
mediji ; novi mediji ; razredna nastava ; Priroda i društvo ; stavovi učitelja
(media ; new media ; classroom teaching ; Science and Social Studies ; teachers' attitudes)

Sažetak
Živimo u vremenu svakodnevnog napretka tehnologije u poslovnom i privatnom životu, stoga je njezino uključivanje u obrazovanje i nastavni proces neizostavno. Današnja nastava i suvremena škola teže postavljanju učenika u središte nastavnog procesa, kao subjekta koji samostalno uz određene smjernice uči. U suvremenoj nastavi zadatak je učitelja da osposobe učenike za definiranje vlastitih ciljeva učenja, kako bi ovladali različitim strategijama učenja i upoznali kriterije kvalitete uspješnog učenja. Mediji su još iz prošlosti prisutni oko nas. Različiti autori, različito definiraju i dijele medije. Koncept multimedijske nastave datira još iz prošlosti, iako se na prvi pogled čini kao nov. Još je u 17. stoljeću, Jan Amos Komensky, prepoznao važnost medija u učenju i nastavi. Područje uporabe novih medija u nastavi i učenju je izrazito istraživačko područje te privlači pozornost istraživača od ranih početaka razvoja medija. Cilj je istraživanja ovog rada pridonijeti boljem poznavanju problematike uporabe novih medija u nastavi Prirode i društva. Istraživanjem se htjelo utvrditi jesu li škole dovoljno opremljene te pružaju li mogućnost za uporabu novih medija, kakav je stav učitelja o uporabi novih medija, jesu li učitelji dovoljno educirani za njihovo korištenje, što smatraju kao prednosti korištenja novih medija, što kao nedostatke te smatraju li da novi mediji u budućnosti mogu u potpunosti i na pravilan način zamijeniti tradicionalne medije. Istraživanje je pokazalo kako su učionice slabo opremljene novim medijima te kako učitelji pokušavaju naći sklad tradicionalnih i novih medija. Kao prednosti korištenja novih medija u nastavi Prirode i društva ispitanici ističu povećanje motivacije učenika, zorniji prikaz sadržaja, mogućnost približavanja izvorne stvarnosti te bolju vizualizaciju sadržaja. Kao glavni nedostatak korištenja novih medija većina ispitanika ističe smanjenje sposobnosti usmenog i pismenog izražavanja te tehničke probleme. Učitelji su još uvijek pristalice klasične nastave, jer smatraju kako „živu“ riječ učitelja niti jedan medij ne može zamijeniti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zdenko Braičić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mladenović, Maja
Novi mediji u nastavi Prirode i društva, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji, Petrinja
Mladenović, M. (2020) 'Novi mediji u nastavi Prirode i društva', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet Zagreb, Odsjek u Petrinji, Petrinja.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mladenovi\'{c}, Maja}, year = {2020}, pages = {57}, keywords = {mediji, novi mediji, razredna nastava, Priroda i dru\v{s}tvo, stavovi u\v{c}itelja}, title = {Novi mediji u nastavi Prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {mediji, novi mediji, razredna nastava, Priroda i dru\v{s}tvo, stavovi u\v{c}itelja}, publisherplace = {Petrinja} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mladenovi\'{c}, Maja}, year = {2020}, pages = {57}, keywords = {media, new media, classroom teaching, Science and Social Studies, teachers' attitudes}, title = {New media in teaching of Science}, keyword = {media, new media, classroom teaching, Science and Social Studies, teachers' attitudes}, publisherplace = {Petrinja} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font