Pregled bibliografske jedinice broj: 1210849
Kružna kreativnosti u turističkom i gospodarskom povezivanju gradova-utvrda Eugena Savojskog
Kružna kreativnosti u turističkom i gospodarskom povezivanju gradova-utvrda Eugena Savojskog // Hrvatska izvan domovine IV / Hebrang Grgić, Ivana ; Lemić, Vlatka ; Sopta, Marina ; Trošelj Miočević, Tanja (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva, 2022. str. 313-319 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1210849 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kružna kreativnosti u turističkom i gospodarskom povezivanju
gradova-utvrda Eugena Savojskog
(Circular creativity in the tourist and economic connection of cities
and fortresses by Eugene of Savoy)
Autori
Horvat, Jasna ; Mijoč, Josipa ; Plaščak, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Hrvatska izvan domovine IV
/ Hebrang Grgić, Ivana ; Lemić, Vlatka ; Sopta, Marina ; Trošelj Miočević, Tanja - Zagreb : Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva, 2022, 313-319
Skup
4. hrvatski iseljenički kongres: Povratak – stvarnost ili utopija?
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.11.2020. - 06.11.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kreativna industrija, projektna djelatnost, kružna kreativnost, brendiranje, virtualni klaster
(creative industry, project activity, circular creativity, branding, virtual cluster)
Sažetak
Eugen Savojski u svom je vojničkom djelovanju izgradio sustav od dvanaest gradova utvrda povezanih rijekama koji i danas predstavljaju važnija urbana središta. Riječ je o strateškom projektu koji je početkom 18. stoljeća činio razdjelnicu dvaju religijskih i gospodarskih cjelina – Otomanskog Carstva i Austro-Ugarske Monarhije, a u kojemu su za prometna povezivanja uporabljeni plovni tokovi Drave, Save, Dunava i Tise. U radu se analiziraju mogućnosti projektnih aktivnosti kojima bi se gradovi-utvrde Eugena Savojskog povezali u suvremenosti turističkih i gospodarskih djelovanja. Pri tome se naglasak stavlja na umreženost društvenih pothvata, projekte kreativne industrije i njihovu atraktivnost na globalnom tržištu kulturnih i kreativnih proizvoda kojima se uspješno brendiraju poduzeća, gradovi, države ili zajednice država kakvima je Europska unija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek