Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1210311

Jezik reklamnih poruka


Nikić, Jelena
Jezik reklamnih poruka, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Mostar


CROSBI ID: 1210311 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jezik reklamnih poruka
(The language of advertising messages)

Autori
Nikić, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Mostar

Datum
20.12

Godina
2019

Stranica
55

Mentor
Dragić, Helena

Ključne riječi
jezik, oglašavanje, jezik, reklame, slogani, informiranje, kreativnost, copywriting, grafička rješenja.
(language, advertising, language, commercials, slogans, informing, creativity, copywriting, graphic solutions.)

Sažetak
Cilj ovog rada je pokazati kako funkcionira jezik oglasa, bilo da je riječ o tekstu ili slici ili tekstualni ili vizualni dojam. Reklame su svuda oko nas i upravo je to tema ovog istraživačkog rada. Sve počinje od poglavlja važnosti oglašavanja, kroz kratku povijest do funkcioniranja jezika u reklamama. Iznimno važan dio je poglavlje stilskih figura (koje je među ostalim najduži dio), nakon što se utvrđuje kojem funkcionalnom stilu pripada. To je poglavlje prikazano kroz razne slogane, bilo domaće ili strane. Reklamni slogan ili bolje reći reklamna poruka može sadržavati pravopisne i gramatičke pogreške, ali i upotrebu stranih riječi u reklamama. Sve to spada u dio o jeziku oglašavanja. Zatim postoji komunikacija u kojoj informiranje i oglašavanje spadaju u poglavlje dvije potpuno različite vrste oglašavanja ; sport i politika. Poseban dio ovog rada je kreativnost, koja je također jedna vrsta umjetnosti. Copywriting i grafička rješenja možda su najestetičniji dio ovog majstorskog rada. Kao što je već poznato, veliki dio oglašavanja čine i mediji te društvene mreže koje postaju dominantni čimbenik oglašavanja ponajviše zahvaljujući internetu ; medij broj jedan u današnje vrijeme. Rad završava poglavljem o psihološkom utjecaju medija na čovječanstvo i zaključku o svemu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Helena Dragić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nikić, Jelena
Jezik reklamnih poruka, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Mostar
Nikić, J. (2019) 'Jezik reklamnih poruka', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Mostar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Niki\'{c}, Jelena}, year = {2019}, pages = {55}, keywords = {jezik, ogla\v{s}avanje, jezik, reklame, slogani, informiranje, kreativnost, copywriting, grafi\v{c}ka rje\v{s}enja.}, title = {Jezik reklamnih poruka}, keyword = {jezik, ogla\v{s}avanje, jezik, reklame, slogani, informiranje, kreativnost, copywriting, grafi\v{c}ka rje\v{s}enja.}, publisherplace = {Mostar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Niki\'{c}, Jelena}, year = {2019}, pages = {55}, keywords = {language, advertising, language, commercials, slogans, informing, creativity, copywriting, graphic solutions.}, title = {The language of advertising messages}, keyword = {language, advertising, language, commercials, slogans, informing, creativity, copywriting, graphic solutions.}, publisherplace = {Mostar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font