Pregled bibliografske jedinice broj: 1210311
Jezik reklamnih poruka
Jezik reklamnih poruka, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Mostar
CROSBI ID: 1210311 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezik reklamnih poruka
(The language of advertising messages)
Autori
Nikić, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Mostar
Datum
20.12
Godina
2019
Stranica
55
Mentor
Dragić, Helena
Ključne riječi
jezik, oglašavanje, jezik, reklame, slogani, informiranje, kreativnost, copywriting, grafička rješenja.
(language, advertising, language, commercials, slogans, informing, creativity, copywriting, graphic solutions.)
Sažetak
Cilj ovog rada je pokazati kako funkcionira jezik oglasa, bilo da je riječ o tekstu ili slici ili tekstualni ili vizualni dojam. Reklame su svuda oko nas i upravo je to tema ovog istraživačkog rada. Sve počinje od poglavlja važnosti oglašavanja, kroz kratku povijest do funkcioniranja jezika u reklamama. Iznimno važan dio je poglavlje stilskih figura (koje je među ostalim najduži dio), nakon što se utvrđuje kojem funkcionalnom stilu pripada. To je poglavlje prikazano kroz razne slogane, bilo domaće ili strane. Reklamni slogan ili bolje reći reklamna poruka može sadržavati pravopisne i gramatičke pogreške, ali i upotrebu stranih riječi u reklamama. Sve to spada u dio o jeziku oglašavanja. Zatim postoji komunikacija u kojoj informiranje i oglašavanje spadaju u poglavlje dvije potpuno različite vrste oglašavanja ; sport i politika. Poseban dio ovog rada je kreativnost, koja je također jedna vrsta umjetnosti. Copywriting i grafička rješenja možda su najestetičniji dio ovog majstorskog rada. Kao što je već poznato, veliki dio oglašavanja čine i mediji te društvene mreže koje postaju dominantni čimbenik oglašavanja ponajviše zahvaljujući internetu ; medij broj jedan u današnje vrijeme. Rad završava poglavljem o psihološkom utjecaju medija na čovječanstvo i zaključku o svemu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija