Pregled bibliografske jedinice broj: 1210293
Neverbalna komunikacija u nastavi
Neverbalna komunikacija u nastavi, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Mostar
CROSBI ID: 1210293 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neverbalna komunikacija u nastavi
(Non-verbal communication in class)
Autori
Šimunić, Patricija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Mostar
Datum
14.09
Godina
2017
Stranica
66
Mentor
Dragić, Helena
Ključne riječi
komunikacija, verbalna, neverbalna, nastava, neverbalni znakovi u nastavi.
(communication, verbal, non-verbal, teaching, non-verbal signs in teaching.)
Sažetak
Temelj nastave kao odgojno obrazovnog procesa je komunikacija. Bez komunikacije može se reći da nema ni odgoja ni obrazovanja. Govor tijela je još uvijek tema različitih rasprava. Najvažnije je da se neverbalna komunikacija, očituje kroz izraze lica, oblikovanja glasa i pokrete ruku, te da se nadovezuje i podudara sa verbalnom komunikacijom. U radu će se prikazat i objasniti pojedine vrste komunikacije i njihova najvažnija obilježja. Osobita pozornost bit će posvećena komunikaciji u nastavi. Međutim prije, komunikacije u školi, djeca prvi susret sa komunikacijom imaju u obitelji, gdje godinama razvijaju komunikacijske vještine u svakodnevnim izazovima i zadacima. Razradit će se verbalna i neverbalna komunikacija u nastavi i usmjeriti pažnja na komunikaciju nastavnika. Bavit će se pitanjima, na koji način komunicira nastavnik, koja su njegova sredstva neverbalne komunikacije i koju poruku prenose (je li svejedno da li je nastavnik ljut ili radostan, je li njegov glas blag ili dominantan, na koji način i kojim pokretima se služi i sl.).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija