Pregled bibliografske jedinice broj: 1210065
Uporaba dijalekta u prepoznavanju značenja talijanskih leksema metodom asocijacije
Uporaba dijalekta u prepoznavanju značenja talijanskih leksema metodom asocijacije // III. stručno-znanstveni skup Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama „Od teorije do prakse u jeziku struke“
Zagreb, Hrvatska, 2015. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1210065 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba dijalekta u prepoznavanju značenja
talijanskih leksema metodom asocijacije
(The use of dialect in recognizing the meaning of
Italian lexemes using the association method)
Autori
Maslek, Jasenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
III. stručno-znanstveni skup Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama „Od teorije do prakse u jeziku struke“
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.02.2015. - 21.02.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
dijalekt, prepoznavanje značenja, metoda asocijacije
(dialect, meaning recognition, association method)
Sažetak
Rad je rezultat pokušaja primjene strategije učenja leksika talijanskog jezika uporabom asocijativne metode, povezivanja na osnovi predznanja studenata koji žive u Dubrovniku i u kolokvijalnom komuniciranju se često služe talijanizmima. Radi se o homogenoj grupi od 14 studenata 1. godine studija Mediji i kultura društva Sveučilišta u Dubrovniku koji su na srednjoj A1 razini i čije se sposobnosti zaključivanja i analitičko- sintetičkog povezivanja vokabulara vezanog za kulinarstvo propituju rješavanjem upitnika. Homogenost grupe iskazana je njezinim obrazovnim i dobnim obilježjem. Isti upitnici su studentima ponuđeni na početku obrade nastavne cjeline te nakon vizualizacije sadržaja uz istovremenu artikulaciju teksta i potom slikovnog prikaza leksema. U završnom upitniku studenti su trebali ponuđenom talijanskom leksemu pridružiti broj slike i zatim izraz prevesti. Metoda povezivanja je nakon vizualizacije trebala potvrditi učinkovitost posrednih procesa usvajanja gradiva, odnosno učenja leksika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija