Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1209719

Usavršavanje nastavnika tehnikom aktivnog slušanja


Vodopija-Krstanović, Irena
Usavršavanje nastavnika tehnikom aktivnog slušanja // Zbornik Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku: psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2003. str. 765-772 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1209719 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usavršavanje nastavnika tehnikom aktivnog slušanja
(Teacher development through active listening)

Autori
Vodopija-Krstanović, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku: psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris - Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2003, 765-772

ISBN
953-6839-21-0

Skup
Znanstveni skup Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku: psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.05.2001. - 19.05.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
aktivno slušanje, samorazvoj, povratna informacija, promišljanje
(active listening, self-development, feedback, reflection)

Sažetak
Aktivno slušanje je tehnika osobnog i stručnog usavršavanja nastavnika. Temelji se na komunikacijskom procesu u kojemu primatelj izražava samo ono što misli da je pošiljatelj htio priopćiti, bez evaluacije, iznošenja mišljenja ili savjeta. Pošiljatelja pak potiče na analitičko promišljanje i zaključivanje o nastavnom procesu

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Irena Vodopija-Krstanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vodopija-Krstanović, Irena
Usavršavanje nastavnika tehnikom aktivnog slušanja // Zbornik Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku: psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2003. str. 765-772 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vodopija-Krstanović, I. (2003) Usavršavanje nastavnika tehnikom aktivnog slušanja. U: Stolac, D., Ivanetić, N. & Pritchard, B. (ur.)Zbornik Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku: psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici.
@article{article, author = {Vodopija-Krstanovi\'{c}, Irena}, year = {2003}, pages = {765-772}, keywords = {aktivno slu\v{s}anje, samorazvoj, povratna informacija, promi\v{s}ljanje}, isbn = {953-6839-21-0}, title = {Usavr\v{s}avanje nastavnika tehnikom aktivnog slu\v{s}anja}, keyword = {aktivno slu\v{s}anje, samorazvoj, povratna informacija, promi\v{s}ljanje}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vodopija-Krstanovi\'{c}, Irena}, year = {2003}, pages = {765-772}, keywords = {active listening, self-development, feedback, reflection}, isbn = {953-6839-21-0}, title = {Teacher development through active listening}, keyword = {active listening, self-development, feedback, reflection}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font