Pregled bibliografske jedinice broj: 1209719
Usavršavanje nastavnika tehnikom aktivnog slušanja
Usavršavanje nastavnika tehnikom aktivnog slušanja // Zbornik Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku: psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2003. str. 765-772 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1209719 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usavršavanje nastavnika tehnikom aktivnog slušanja
(Teacher development through active listening)
Autori
Vodopija-Krstanović, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku: psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici
/ Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris - Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2003, 765-772
ISBN
953-6839-21-0
Skup
Znanstveni skup Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku: psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.05.2001. - 19.05.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
aktivno slušanje, samorazvoj, povratna informacija, promišljanje
(active listening, self-development, feedback, reflection)
Sažetak
Aktivno slušanje je tehnika osobnog i stručnog usavršavanja nastavnika. Temelji se na komunikacijskom procesu u kojemu primatelj izražava samo ono što misli da je pošiljatelj htio priopćiti, bez evaluacije, iznošenja mišljenja ili savjeta. Pošiljatelja pak potiče na analitičko promišljanje i zaključivanje o nastavnom procesu
Izvorni jezik
Hrvatski