Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1209542

Istraživanje korisničkog iskustva televizijske prezentacije izvedene korištenjem proširene stvarnosti u studiju


Tea Čapko
Istraživanje korisničkog iskustva televizijske prezentacije izvedene korištenjem proširene stvarnosti u studiju, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb


CROSBI ID: 1209542 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje korisničkog iskustva televizijske prezentacije izvedene korištenjem proširene stvarnosti u studiju
(Research of the user experience of a television presentation performed using augmented reality in a studio)

Autori
Tea Čapko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Mjesto
Zagreb

Datum
19.07

Godina
2022

Stranica
81

Mentor
Skala, Tibor

Neposredni voditelj
Cviljušac, Vladimir

Ključne riječi
proširena stvarnost, televizija, televizijski storytelling u vijestima, istraživanje, korisničko iskustvo
(augmented reality, television, television news storytelling, research, user experience)

Sažetak
Proširena stvarnost danas nije stran pojam. Sve zastupljenija, proširena stvarnost stvara širu odnosno potpuniju sliku onoga o čemu se govori. Svoje mjesto nalazi u različitim područjima pa je tako svojevremeno ušla i u svijet televizijskog storytellinga. Ranije, ovakve prezentacije su većinom bile prezentirane pomoću 2D video zidova u studijima, no s vremenom i koristeći različite pristupe, određena priča koju prezentira televizijski voditelj u studiju biva upotpunjena pratećim 3D elementima proširene stvarnosti. Iako korištenje proširene stvarnosti u ovom području postaje sve češće, istraživanja o korisničkom iskustvu tijekom gledanja iste gotovo ne postoje. Svrha ovog rada je upravo istražiti korisničko iskustvo prilikom gledanja televizijske prezentacije upotpunjene proširenom stvarnošću. U prvom dijelu rada, objašnjeno je kako i zašto je televizijska industrija razvila potrebu za proširenom stvarnošću te sama bit proširene stvarnosti. U drugom dijelu rada, provedeno je istraživanje korisničkog iskustva tijekom kojeg korisnik gleda prezentacije iste teme izvedene u 2D na video zidu te 3D u proširenoj stvarnosti. Korisnik zatim rješava upitnik gdje se ispituju njegova stajališta i mišljenja o obje prezentacije, a rezultati cjelokupnog istraživanja daju jasniji pogled na korisničko iskustvo prilikom gledanja proširene stvarnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Računarstvo



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tibor Skala (mentor)

Avatar Url Vladimir Cviljušac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tea Čapko
Istraživanje korisničkog iskustva televizijske prezentacije izvedene korištenjem proširene stvarnosti u studiju, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
Tea Čapko (2022) 'Istraživanje korisničkog iskustva televizijske prezentacije izvedene korištenjem proširene stvarnosti u studiju', diplomski rad, diplomski, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2022}, pages = {81}, keywords = {pro\v{s}irena stvarnost, televizija, televizijski storytelling u vijestima, istra\v{z}ivanje, korisni\v{c}ko iskustvo}, title = {Istra\v{z}ivanje korisni\v{c}kog iskustva televizijske prezentacije izvedene kori\v{s}tenjem pro\v{s}irene stvarnosti u studiju}, keyword = {pro\v{s}irena stvarnost, televizija, televizijski storytelling u vijestima, istra\v{z}ivanje, korisni\v{c}ko iskustvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2022}, pages = {81}, keywords = {augmented reality, television, television news storytelling, research, user experience}, title = {Research of the user experience of a television presentation performed using augmented reality in a studio}, keyword = {augmented reality, television, television news storytelling, research, user experience}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font