Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1209271

Je li reforma obrazovanja uspješno odgovorila na izazove budućnosti?


Miletić, Josip; Miočić, Lidija
Je li reforma obrazovanja uspješno odgovorila na izazove budućnosti? // International Conference Didactic Challenges IV Futures Studies in Education / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonia (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 130-131 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1209271 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Je li reforma obrazovanja uspješno odgovorila na izazove budućnosti?
(Has the Education Reform Successfully Met the Challenges of the Future?)

Autori
Miletić, Josip ; Miočić, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
International Conference Didactic Challenges IV Futures Studies in Education / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonia - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 130-131

Skup
International Conference Didactic Challenges 4: Futures Studies in Education

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.05.2022. - 27.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Education system, lower elementary teachers, education reform, curriculum theory

Sažetak
This paper presents the results of a study aimed to determine the attitude of lower elementary teachers about the effectiveness of the implemented education reform based on curriculum theory, with a particular focus on the school subject of Croatian. Moreover, the paper features field research conducted among lower elementary teachers from different Croatian counties. The research sought to establish how lower elementary teachers perceived the key changes after the reform, what they were satisfied with, and what they considered to be failures that should be eliminated, making all participants in the reform satisfied with the long-term results of changes in the education system.

Izvorni jezik
Engleski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Lidija Rudić (autor)

Avatar Url Josip Miletić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

2c69fdbea8.cbaul-cdnwnd.com

Citiraj ovu publikaciju:

Miletić, Josip; Miočić, Lidija
Je li reforma obrazovanja uspješno odgovorila na izazove budućnosti? // International Conference Didactic Challenges IV Futures Studies in Education / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonia (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 130-131 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Miletić, J. & Miočić, L. (2022) Je li reforma obrazovanja uspješno odgovorila na izazove budućnosti?. U: Dubovicki, S. & Huljev, A. (ur.)International Conference Didactic Challenges IV Futures Studies in Education.
@article{article, author = {Mileti\'{c}, Josip and Mio\v{c}i\'{c}, Lidija}, year = {2022}, pages = {130-131}, keywords = {Education system, lower elementary teachers, education reform, curriculum theory}, title = {Je li reforma obrazovanja uspje\v{s}no odgovorila na izazove budu\'{c}nosti?}, keyword = {Education system, lower elementary teachers, education reform, curriculum theory}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mileti\'{c}, Josip and Mio\v{c}i\'{c}, Lidija}, year = {2022}, pages = {130-131}, keywords = {Education system, lower elementary teachers, education reform, curriculum theory}, title = {Has the Education Reform Successfully Met the Challenges of the Future?}, keyword = {Education system, lower elementary teachers, education reform, curriculum theory}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font