Pregled bibliografske jedinice broj: 1209269
Stavovi učitelja hrvatskoga jezika o učinkovitosti provedene obrazovne reforme
Stavovi učitelja hrvatskoga jezika o učinkovitosti provedene obrazovne reforme // Zadarski filološki dani 9 / Božić, Rafaela ; Knežević, Sanja ; Miletić, Josip ; Šušić, Mirela ; Vidić, Adrijana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2021. str. 66-66 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1209269 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja hrvatskoga jezika o učinkovitosti
provedene obrazovne reforme
(Attitudes of Croatian Language Teachers About the
Effectiveness of the Implemented Education Reform)
Autori
Miletić, Josip ; Miočić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zadarski filološki dani 9
/ Božić, Rafaela ; Knežević, Sanja ; Miletić, Josip ; Šušić, Mirela ; Vidić, Adrijana - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2021, 66-66
Skup
Zadarski filološki dani 9
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2021. - 13.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Kurikulska reforma ; Hrvatski jezik ; Stavovi nastavnika
(Curricular reform ; Croatian language ; Teachers Attitudes)
Sažetak
U radu se donose rezultati istraživanja provedenoga s ciljem utvrđivanja stavova učitelja hrvatskoga jezika o učinkovitosti provedene obrazovne reforme temeljene na teoriji kurikula. Istraživanje je provedeno među učiteljima hrvatskoga jezika iz različitih hrvatskih županija. Istraživanjem se nastojalo ustvrditi kako učitelji hrvatskoga jezika percipiraju ključne promjene koje je reforma donijela, čime su zadovoljni, a što drže nedostatcima koje bi trebalo otkloniti kako bi dugoročno rezultatima promjena odgojno- obrazovnoga sustava bili zadovoljni svi njegovi dionici.
Izvorni jezik
Hrvatski