Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1209158

Društveno odgovorno poslovanje kao oblik poslovanja poduzeća


Stojanović, Slobodan; Milinković, Katarina
Društveno odgovorno poslovanje kao oblik poslovanja poduzeća // Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Fedor Rocco” – Hrvatske perspektive u Europskoj uniji / Grmuša, Tanja ; Šipić, Neven ; Zavišić, Željka (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014. str. 15-28 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1209158 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društveno odgovorno poslovanje kao oblik poslovanja poduzeća
(Socially responsible business – a dominant form of doing business in the future)

Autori
Stojanović, Slobodan ; Milinković, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Fedor Rocco” – Hrvatske perspektive u Europskoj uniji / Grmuša, Tanja ; Šipić, Neven ; Zavišić, Željka - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014, 15-28

ISBN
978-953-57657-3-8

Skup
Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Fedor Rocco”

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
društveno odgovorno ponašanje ; globalno tržište ; interesi ; konkurentnost ; poduzeća
(corporate social responsibility ; global market ; interests ; competitiveness ; company)

Sažetak
U svjetskom poslovanju, a sve više i u poslovanju hrvatskih poduzeća, društveno odgovorno ponašanje, odnosno opredjeljenje poduzeća da na dobrovoljnoj osnovi doprinosi boljem društvu u interakciji s dionicima, postaje jedan od glavnih čimbenika i kreatora uspješnosti poslovanja. Globalna ekonomija, iz dana u dan, ukazuje na važnost promjene dosadašnjeg načina poslovanja poduzeća kao i na činjenicu drugačijeg pristupa društvu u cjelini. Društveno odgovorno poslovanje predstavlja poveznicu između poslovnog svijeta i društva u kojem djeluje. Ta međuovisnost te svijest o neodvojivosti utjecala je na promjenu u promišljanju poslovanja koja je fokus s profita, veličine poduzeća i zatvorenosti prema okolini usmjerila prema održivosti, suradnji i zajedničkom djelovanju koji donose koristi za sve sudionike. Navedene činjenice glavni su razlog proučavanja koncepta društveno odgovornog poslovanja. U današnjim uvjetima poslovanja, podložnim stalnim promjenama i sve većoj konkurenciji, poduzeća koja isključivo promiču svoje proizvode i usluge, dok istovremeno ne obraćaju pozornost na socijalnu dobrobit i ne ponašaju se odgovorno prema društvu u cjelini, na kraju gube tržišnu utrku s konkurencijom. Stoga se u prvom dijelu rada razjašnjava pojam i značaj društveno odgovornog ponašanja te se navode izazovi i koristi koje navedeno poslovanje donosi. U drugom dijelu rada poseban osvrt dan je važnosti društveno odgovornog poslovanja za hrvatska poduzeća u trenutku ulaska Republike Hrvatske na tržište Europske unije te je u konačnici razmatrana trenutna pozicija društveno odgovornih poduzeća u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru

Profili:

Avatar Url Slobodan Stojanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stojanović, Slobodan; Milinković, Katarina
Društveno odgovorno poslovanje kao oblik poslovanja poduzeća // Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Fedor Rocco” – Hrvatske perspektive u Europskoj uniji / Grmuša, Tanja ; Šipić, Neven ; Zavišić, Željka (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014. str. 15-28 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Stojanović, S. & Milinković, K. (2014) Društveno odgovorno poslovanje kao oblik poslovanja poduzeća. U: Grmuša, T., Šipić, N. & Zavišić, Ž. (ur.)Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Fedor Rocco” – Hrvatske perspektive u Europskoj uniji.
@article{article, author = {Stojanovi\'{c}, Slobodan and Milinkovi\'{c}, Katarina}, year = {2014}, pages = {15-28}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorno pona\v{s}anje, globalno tr\v{z}i\v{s}te, interesi, konkurentnost, poduze\'{c}a}, isbn = {978-953-57657-3-8}, title = {Dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje kao oblik poslovanja poduze\'{c}a}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorno pona\v{s}anje, globalno tr\v{z}i\v{s}te, interesi, konkurentnost, poduze\'{c}a}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola s pravom javnosti Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stojanovi\'{c}, Slobodan and Milinkovi\'{c}, Katarina}, year = {2014}, pages = {15-28}, keywords = {corporate social responsibility, global market, interests, competitiveness, company}, isbn = {978-953-57657-3-8}, title = {Socially responsible business – a dominant form of doing business in the future}, keyword = {corporate social responsibility, global market, interests, competitiveness, company}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola s pravom javnosti Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font