Pregled bibliografske jedinice broj: 1209158
Društveno odgovorno poslovanje kao oblik poslovanja poduzeća
Društveno odgovorno poslovanje kao oblik poslovanja poduzeća // Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Fedor Rocco” – Hrvatske perspektive u Europskoj uniji / Grmuša, Tanja ; Šipić, Neven ; Zavišić, Željka (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014. str. 15-28 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1209158 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno odgovorno poslovanje kao oblik poslovanja
poduzeća
(Socially responsible business – a dominant form of
doing business in the future)
Autori
Stojanović, Slobodan ; Milinković, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Fedor Rocco” – Hrvatske perspektive u Europskoj uniji
/ Grmuša, Tanja ; Šipić, Neven ; Zavišić, Željka - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014, 15-28
ISBN
978-953-57657-3-8
Skup
Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija „Fedor Rocco”
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
društveno odgovorno ponašanje ; globalno tržište ; interesi ; konkurentnost ; poduzeća
(corporate social responsibility ; global market ; interests ; competitiveness ; company)
Sažetak
U svjetskom poslovanju, a sve više i u poslovanju hrvatskih poduzeća, društveno odgovorno ponašanje, odnosno opredjeljenje poduzeća da na dobrovoljnoj osnovi doprinosi boljem društvu u interakciji s dionicima, postaje jedan od glavnih čimbenika i kreatora uspješnosti poslovanja. Globalna ekonomija, iz dana u dan, ukazuje na važnost promjene dosadašnjeg načina poslovanja poduzeća kao i na činjenicu drugačijeg pristupa društvu u cjelini. Društveno odgovorno poslovanje predstavlja poveznicu između poslovnog svijeta i društva u kojem djeluje. Ta međuovisnost te svijest o neodvojivosti utjecala je na promjenu u promišljanju poslovanja koja je fokus s profita, veličine poduzeća i zatvorenosti prema okolini usmjerila prema održivosti, suradnji i zajedničkom djelovanju koji donose koristi za sve sudionike. Navedene činjenice glavni su razlog proučavanja koncepta društveno odgovornog poslovanja. U današnjim uvjetima poslovanja, podložnim stalnim promjenama i sve većoj konkurenciji, poduzeća koja isključivo promiču svoje proizvode i usluge, dok istovremeno ne obraćaju pozornost na socijalnu dobrobit i ne ponašaju se odgovorno prema društvu u cjelini, na kraju gube tržišnu utrku s konkurencijom. Stoga se u prvom dijelu rada razjašnjava pojam i značaj društveno odgovornog ponašanja te se navode izazovi i koristi koje navedeno poslovanje donosi. U drugom dijelu rada poseban osvrt dan je važnosti društveno odgovornog poslovanja za hrvatska poduzeća u trenutku ulaska Republike Hrvatske na tržište Europske unije te je u konačnici razmatrana trenutna pozicija društveno odgovornih poduzeća u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Profili:
Slobodan Stojanović
(autor)