Pregled bibliografske jedinice broj: 1209112
STAVOVI O PRIPREMI I PROVEDBI PROJEKATA DRUŠTVENO KORISNOG UČENJA FINANCIRANIH SREDSTVIMA EUROPSKOG SOCIJALNOG FONDA
STAVOVI O PRIPREMI I PROVEDBI PROJEKATA DRUŠTVENO KORISNOG UČENJA FINANCIRANIH SREDSTVIMA EUROPSKOG SOCIJALNOG FONDA // Odgojno-obrazovne teme, 5 (2022), 1; 169-198 doi:10.53577/oot.5.1.9 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1209112 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
STAVOVI O PRIPREMI I PROVEDBI PROJEKATA DRUŠTVENO
KORISNOG UČENJA FINANCIRANIH SREDSTVIMA EUROPSKOG
SOCIJALNOG FONDA
(ATTITUDES ON THE PREPARATION AND IMPLEMENTATION OF
SERVICE-LEARNING PROJECTS FINANCED BY THE EUROPEAN
SOCIAL FUND)
Autori
BEGIĆ, Jasenka ; DEPOPE, Ana ; KUHAR, Miljenka
Izvornik
Odgojno-obrazovne teme (2623-873X) 5
(2022), 1;
169-198
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
civilno društvo, društveno korisno učenje (DKU), društveni angažman, Europski socijalni fond (ESF), visoko obrazovanje
(civil society, service-learning, social engagement, European Social Fund (ESF), higher education)
Sažetak
Društveno korisno učenje (DKU) metoda je učenja i poučavanja kojom učenici i studenti aktivnim sudjelovanjem u projektima primjenjuju usvojena znanja na rješavanje konkretnog problema u zajednici. Svrha je istraživanja ispitati stavove triju ključnih skupina dionika – predstavnika visokog obrazovanja, studenata i predstavnika organizacija civilnog društva – o pripremi i provedbi projekata DKU-a financiranih sredstvima Europskog socijalnog fonda iz poziva „Podrška razvoju partnerstava organizacija civilnog društva i visokoobrazovnih ustanova za provedbu programa društveno korisnog učenja“.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)